Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den samme NemKonto for CPR og CVR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber I kan give mig nogle råd. Jeg har for nylig flyttet til Danmark fra et andet land, og jeg har åbnet en enkeltmandsvirksomhed (fik CVR). Problemet er nu NemKonto. I skat har de fortalt mig, at det er ok at bruge en personlig konto til det, men ved I om en bank, der rent faktisk vil gøre det, uden at oprette en erhvervskonto? Jeg ønsker ikke at tage lån eller kort eller nogen anden shit, jeg vil bare have en nemkonto >.<. Hvorfor siger SKAT en og bankerne forsøger bare at røve dig? :((( Dette er utroligt frustrerende.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal spørge din egen bank, da det er meget forskelligt, hvordan de ser på det. 

Jeg tror dog de fleste gerne vil have at man har det adskilt i dag, i forhold til blandt andet lov om hvidvaskning. Jeg bad dog selv om det, fordi det giver god mening når man skal holde styr på alle tallene :) 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Min bank er ikke villig til at have en privat konto som en NemKonto for enkeltmandsvirksomhed, desværre :( Det er derfor jeg spørger, om nogen ved en bank, der kan gøre det. 
Gebyrer for åbning af en virksomheds konto, som har en gazillion funktioner, som jeg ville brug aldrig, er rigtig latterlige ....
Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bank er ikke villig til at have en privat konto som en NemKonto for enkeltmandsvirksomhed, desværre :( Det er derfor jeg spørger, om nogen ved en bank, der kan gøre det.
Gebyrer for åbning af en virksomheds konto, som har en gazillion funktioner, som jeg ville brug aldrig, er rigtig latterlige ....

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv hvor irriterende, min hos Nykredit var gratis. 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det korte svar er at meget få banker i dag lader CVR tilknytte personlig konto - bl.a. grundet hvidvasklov OG uanset hvad, tager de fleste et gebyr for det. 
Nogen kan undlade netbank erhverv ved at du bare privat har fuldmagt til at se din CVR konto sammen med dit personlige login  det kan nogen gange spare lidt 
Det er så iøvrigt ikke gratis at drive en bank desværre, så helt mystisk er det måske ikke - men du må jo prøve at ringe rundt og finder du en gratis, kan du jo skrive den her så andre kan prøve samme

https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)