Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået lavet ny webshop, men desværre er der nogle ting der mangler før den kan køre ordentligt, blandt andet er jeg ret sikker på at den ikke er integreret ordentligt med storebuddy, da det kun er den halve ordre der kommer over i Dinero. Derudover har jeg fået intalleret pos plugin som heller ikke fungerer som det skal. Er der nogen der kan anbefale nogen der har forstand på det og som kan lave det hurtigst muligt. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja 

Hvis du har lyst vil jeg gerne tage en snak og se hvad jeg kan gøre for dig? 

Mvh 
Cecilie 
45 36 95 34 69

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Hvis du stadig mangler hjælp, vil jeg rigtig gerne tage et kik på shoppen i morgen og hjælpe dig videre. Vi kan lige tales ved, og så får du en fast pris på udfordringen inden vi laver noget som helst. Er det en 2min opgave, så skal du ikke give noget for det.

Du fanger mig på webnørd.dk

Mvh

Kim // WEBNØRDERNE

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Jeg er som også nævnt i anden tråd ca. booket ud 1-2 mdr. ud i kalenderen. Men sender du mig en mail med følgende issue på Kasper@sedia.dk inkl. et login til WP-siden, så vil jeg gerne gøre dig den tjeneste, at kigge og løse din issue inden for relativ kort tid - taget i betragtning, det maksimum tager 30 minutter at løse.

Men send det på min mail. Så tager vi den derfra!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)