Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen om at skabe en interaktiv bruger-hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, alt skal omhandle apps nu til dags. Men hvorfor nøjes med apps?

Jeg vil ikke konkretisere min idé for meget offentligt, men jeg har en drøm om at opstarte en hjemmeside, som minder om bl.a. denne:

www.hundeparken.dk - eller noget lidt ala det gamle goSupermodel, hvis nogen af jer kendte til den, eller lignende?

En hjemmeside som er interaktiv, hvor man har nogle mål, som man selv kan udføre. Min formodede målgruppe er primært unge piger mellem 10-17 år.

Det skal gerne være sådan, at man har mulighed for brugerlogin, og kan kombinere fx. sin egen en figur, som man fx. kunne skifte tøj på osv.

Der skal også være et tilgængeligt forum, eventuelt mulighed for at "bytte" nogle ting (fx. tøj som i goSupermodel) med hinanden osv.

Jeg er dog FULDSTÆNDIG på bar bund, når det kommer til hvordan man udfører dette, og hvilken prisklasse det vil løbe op i?

For jeg forestiller at have et maks. budget på 10.000+- til at starte med. Hjemmesiden kan jo videreudvikles, hvis den viser sig at være et hit. 

Nogle der kan gøre mig lidt klogere?

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

pas nu på hvor du smider dine penge. Find en person med gode referencer før du betaler noget som helst.

ico

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)