Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viabill problemmer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har lidt problemmer med opsætning af pricetag/system af Viabill. 

Det blev ellers lovet, at de ville stå for opsætningen, men nu er det som om at jeg skal selv sørge for at opsætningen, selvom jeg har betalt for deres service... Kan det virkelig passe, at man selv skal lave opsætningen? Jeg synes det er lidt bondefangeri, og skal vælge mellem enten droppe det helt, eller få fat på en ekstern udvikler/programmør der kan stå for opsætningen.

Er der nogen der har har oplevet noget ligende? 

mvh

Z

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Viabill plejer at lave alt opsætning som du selv er inde på, så det er lidt underligt hvis de i dit tilfælde ikke vil.

Nu ved jeg ikke hvilken shop du har eller hvad problemet er, men hvis du lige skriver en kort mail omkring problemstillingen, så vil jeg gerne lige smide det på for dig uden beregning, hvis det lige ud af boksen virker som det skal. Hvis du interesseret kan du fange mig på webnørd.dk

mvh

Kim // WEBNØRDERNE

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shopsystem kører du med? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F.:

Hej Zahid,

Viabill plejer at lave alt opsætning som du selv er inde på, så det er lidt underligt hvis de i dit tilfælde ikke vil.

Nu ved jeg ikke hvilken shop du har eller hvad problemet er, men hvis du lige skriver en kort mail omkring problemstillingen, så vil jeg gerne lige smide det på for dig uden beregning, hvis det lige ud af boksen virker som det skal. Hvis du interesseret kan du fange mig på webnørd.dk

mvh

Kim // WEBNØRDERNE

Hej Kim

Tak for svar. Vi bruger Woocommerce og sat op med Epay/Bambora

Hvis du har en direkt mail, så kan jeg sende lidt info om problemmet. Tak

mvh

Z

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hvilket shopsystem kører du med? 

Woocommerce 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan downloade pluginet på deres side og installer det i woocommerce. Aktivere pluginet også har du pricetags i din shop.

Epay indtaste du dine bruger oplysninger så er du klar til at modtage betalinger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Så fik vi det løst, af en ekstern flink gut, som tilbød gratis hjælp. Ville ønske det kom fra selve Viabill.

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Bjørn fra ViaBill her.

Det er godt at du fik vores pricetags til at virke. 

Det ser dog umiddelbart ikke ud til at du har fået selve betalingsmetoden til at virke endnu. Du er velkommen til at skrive til os på teknik@viabill.com, hvis du har brug for hjælp til dette.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)