Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk fejl og notifikationsspam

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Ja, det var ikke helt optimalt :)

Kan du se om det er nogen beskeder du har fået før eller nogen som lå i kø som du aldrig har fået før fordi servicen har været crashed.

Jeg har modtaget ca. 2x2 mails i minuttet i tidsrummet 02.49 til 04.13. 130 af dem er ikke gået i spam.

Det er mailen "Svar: Hvad syndes i om ideen hvis i ville være en kunde?" samt "190.000 månedlige brugere, få dem ind på din egen hjemmeside!". Sidstenævne er senest sendt 03.15, ser det ud til.

Der er 8 svar i den tråd, så mailsne har næppe "ligget i kø" :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi skal lege ordkløveri, så ville det også være rart at vide hvordan vi gradbøjer optimalt? Hvad med halvt optimalt. ;-)

Og ja, da jeg var ung, gik vi rundt og sage straaaaf og mega straaaf, hvis der var noget der var uhensigtsmæssigt. Men kan godt se at det måske lyder underligt for lovfolk.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Berndt:

Jeg har modtaget ca. 2x2 mails i minuttet i tidsrummet 02.49 til 04.13. 130 af dem er ikke gået i spam.

Det er mailen "Svar: Hvad syndes i om ideen hvis i ville være en kunde?" samt "190.000 månedlige brugere, få dem ind på din egen hjemmeside!". Sidstenævne er senest sendt 03.15, ser det ud til.

Der er 8 svar i den tråd, så mailsne har næppe "ligget i kø" :) 

Har modtaget en røvfuld mere i nat, det ser ud til, at nogle af dem faktisk lå i kø :) 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)