Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fundet en god leverandør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fundet en perfekt leverandør, som befinder sig i Belgien til min virksomhed og ønsker at få knyttet et godt førstehåndsindtryk med dem. Jeg søger derfor efter et eksempel på hvordan man skriver en god mail omkring hvad man skal have med i mailen, som gør mig interessant og gør dem villige til at lade mig købe deres produkter. 

 Jeg ønsker såvel at rejse derned til deres produktion for at få aftalen i hus, hvis dette er nødvendigt. Hvad skal jeg have med mig derned af forberedelse? 

Jeg tænker at jeg skal tage en kontrakt med som indeholder en aftale omkring. 

  •   Mængde og vareart

  •   Kvalitet

  •   Emballage

  •   Pris

  •   Betingelser for betaling

  •   Leveringssted.

  •   Betingelser for levering

  •   Transportmetode

  •   Forsikring

  •   Ansvar

  •   Eventuelle certifikater

  •   Regler, hvis en af parterne bryder aftalen 

Mvh. Lennart Sargezian. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Star med at lave lidt research på om de har en distributør/ agent i DK, find ud af hvem du evt. kan skrive til, salgs eller eksport chef/ afdeling.  Når du har lavet din research så tag en indledende kontakt enten via direkte mail til de relevante afdeling/ person eller efter min mening endnu bedre at ringe og udtrykke din interesse i deres produkter. Så skal de nok svare på om de over er interesseret - er de interesseret er vejen jo banet for yderlige samtale/ møde.

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder jeg ud af om de har en distributør/agent i DK? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En del virksomheder nævner det på deres hjemmeside, men absolut ikke alle.  Som nævnt tag kontakt til den ansvarlige afdeling / person.  Kan du ikke finde den relevante person på nettet så ring og spørg hvem der er ansvarlig for eksport. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)