Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpres og Woocommerce eller Mono.net ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg er billedkunstner og er i gang med at lave en ny hjemmeside i wordpres med en lille webshop fra Woocommerce.

Jeg er ikke en I.T. nørd, heller ikke teknisk, men har lavet to hjemmesider i iWeb tidligere.

Synes på mange måder at wordpres er meget uoverskueligt at gå til. Men har dog fået lavet en forside, lagt produkter i shoppen og en kontaktside. Men kan se at dette ikke fungere på mobil. Mit tema, som hedder Kalium fra Theme Forest, siger dette skal være responsivt.

Jeg fik også hjælp fra en dygtig Upworker efterat jeg havde opdateret nogle plugins, hvorpå shoppen ikke længer talte med mit theme. Dette gjorde han meget hurtig. Men skal man regne med at skulle have hjælp eller en til at lave service på sin hjemmeside jævnligt ?

Videre er min plan er at bruge Stripe og Dinero.

Forleden dag fik jeg et tip om at flytte min hjemmeside og shop over til Mono.net. Jeg har aldri hørt om Mono.net så er her nogen der har erfaringer og kan anbefale mig hvad som er bedst ?

Min hjemmeside kan I se her : www.kjerstiiversen.com

Bedste hilsner

Kjersti

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjersti,

Vi bygger til dagligt WordPess og WooCommerce og har lidt erfaring med Mono, og ja det er lidt dyre at komme igang end Mono, men driftomkostningerne med WooCommerce er noget lavere, så i det lange løb kan det bedre svare sig og WooCommerce er ikke dyrt, med den rigtige template er du selvkørende det meste af tiden, men selvfølgelig kan nye og smarte tiltag kræve lidt hjælp.

Hvis du har mod på det så smid mig en mail med problemstillingen og et link til websitet, så tager jeg gerne et kik og giver dig en hjælpende stund uden det koster en formue, og du får selvfølgelig en pris inden vi laver noget som helst.

Fang mig på webnørd.dk hvis du interesseret :)

God aften

Kim // WEBNØRDERNE

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjersti

Hvis du synes Wordpress er lidt for kompliceret at finde rundt i, kan jeg varmt anbefale Mono.net, da de har et meget simpelt hjemmesideværktøj, som de færreste vil finde uoverskueligt :-)
Derudover er Monos hjemmesider responsive og derved automatisk tilpasset til mobil.
De har 14 dages gratis prøveperiode, så du kan jo forsøge dig med det. Jeg har i hvert fald kun gode erfaringer.

Mvh Mette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)