Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det gavne, hvis 50 medarbejdere har vores hjemmeside som startside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg vil høre, om det vil være en fordel, hvis alle medarbejdere har vores hjemmeside som startside ift. søgeoptimering?

Vil det gøre noget betydeligt ift. vores google placering? Vi er ca. 50 medarbejdere.

På forhånd tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:
Nogen der kan hjælpe?


Nej, det vil umiddelbart ikke have nogen målbar effekt. 

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det vil ikke hjælpe dig overhoved, Google er klogere end som så. Du vil også skabe mere trafik på din server end nødvendigt er, alt efter hvor ofte dine medarbejdere brugere nettet. Men et kreativt bud synes jeg :D

/Kim, WEBNØRDERNE

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det ville ikke hjælpe synderligt, men tilgengæld ville det hjælpe hvis du byggede en click bot som også kunne bruge proxies. også fik den til at finde jeres hjemmeside i serps og bare klikke på dit link for derefter at klikke sig hele vejen rundt på din side, for til sidst og skifte  proxy og repetere processen.

Se det ville hæve din hjemmeside i serps og gøre dine konkurrenter skide sure fordi hvordan pokker overhaler du dem uden at bygge så mejt som et eneste link.

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var noget af en lyssky tilgang til SEO, det ikke noget jeg ville anbefale nogen at benytte. SEO er ikke så simpelt og google er ikke så dum, du får næppe noget som helst positivt ud af den strategi og ud over fælden en dag klapper.

Mvh

Kim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Som de andre siger; nej. Der er ikke nogle Google-ord, som jeg har læst, der bekræfter, at det vil hjælpe din SEO. Tillad mig at komme med to grunde til, at du ikke skal gøre det (og at det vil ØDELÆGGE din SEO): 

1. Alle, der åbner browseren, klikker jo væk med det samme igen. Det fortæller Google, at jeres website ikke er særlig sjovt at være på, eftersom folk klikker væk.

2. I har ingen repræsentative data for, hvordan folk opfører sig på jeres website. Og I ved ikke, hvor mange besøgende I reelt har (ved mindre i ekskluderer alle medarbejdere i Google Analytics, selvfølgelig). 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)