Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg grossister?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer at lave en slags natur-butik, hvor jo så skal bruge en masse udstyr der kan sælges på shoppen.

F.eks. "Bestemmelsesduge" - Der findes jo flere forskellige, f.eks. http://www.linaa.dk/shop/bestemmelsduge-saet-med-8974p.html eller https://www.frederiksen.eu/shop/product/bestemmelsesdug-saltvandsdyr

Men de er vel blot forhandlere og priserne ligger lige lidt for højt hvis jeg også skal tjene på det... Så hvordan kommer jeg ind og får nogle gode aftaler med nogle leverandører?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Det lyder spændende med en ny webshop.

I forhold til shoppen vil jeg anbefale dig, at du tager et kig på Shopify (min kalender er booket - men jeg vil godt rådgive dig gratis vedr. dette).

Men du spørger jo efter hjælp til forhandlere og leverandører. Hertil vil jeg anbefale dig, at du ringer dem op med tonsvis af selvtillid og giver det bedste i dig.

Vigtigst af alt, så må du ikke tænke således, at du skal tjene penge fra dag 1 af. Hellere kom igang med høje indkøbspriser, hvor du ikke tjener penge, men hvis du så en dag kan se der kommer 10 ordrer om dagen, så kan det betale sig, at du forhandler om prisen eller finder en anden, hvor du kan sige, at du har 300 salg om måneden. Så er det også en forretning for dem, at sælge dem til dig uden det store DB.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Men de er vel blot forhandlere og priserne

På bestemmelsesnøgle fra Frederiksen står der jo tydeligt hvem der er producent.   

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)
I har ret - Jeg skal jo bare starte stille op.

Er der nogle nemme go-to guides omkring hvordan man laver Shopify til Wordpress - Alt fra opsætning af design til lagerføring, fragtpriser, betaling osv. osv.

Jeg skal have lavet en to-do liste så jeg er klar til at gå i luften :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Vigtigst af alt, så må du ikke tænke således, at du skal tjene penge fra dag 1 af. Hellere kom igang med høje indkøbspriser, hvor du ikke tjener penge,

Det var da godt nok et besynderligt råd, hvad skulle ideen være i at drive en shop som ikke er rentabel fra starten?

Som udgangspunk skal du da stræbe efter at få nogle så gode priser som muligt, senere når dit indkøbsvolumen er blevet større, der et nyt grundlag for at forhandle yderlige rabatter.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
et var da godt nok et besynderligt råd, hvad skulle ideen være i at drive en shop som ikke er rentabel fra starten?

At validere idéen og undgå at brænde inde med et kæmpelager. Producenten vil typisk have en meget højere MOQ end grossisten, så det er da kan være en udmærket måde at starte på. Fremgangsmåden hedder i øvrigt pretotyping.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
At validere idéen og undgå at brænde inde med et kæmpelager. Producenten vil typisk have en meget højere MOQ end grossisten,

Har jeg snakke om store kvantum? Der er der jo tale om et niche produkt på dansk, så producenter sælger der nok ikke super mange af dem, ergo vil producenter heller ikke stille store krav til kvantum.  Det jeg opponerede imod var at man bare skulle sælge uden at tjene penge - sådan en gang vrøvl rent ud sagt.  Naturligvis skal man da som en god købmand altid forsøge at opnå den bedste pris.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)