Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop eller Magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg er vant til at arbejde med Wordpress med alm. website (ikke salg) - Men nu vil jeg gerne starte en webshop et andet sted.

Jeg har mit webhotel hos Unoeuro, og her kan jeg bl.a. vælge Magento og Prestashop som Open Source.

Men hvilken skal jeg vælge - Har i evt. nogle links til nogle guides til hvordan man kommer i gang med disse, med bl.a. design, fragt, betalingsterminal mv..

Jeg kan ikke kode, men jeg kan godt finde ud af at sætte mig ind i ting, selvom det er nyt - Så hvad passer bedst til en "nybegynder" som mig? :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har en foretrukken? :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger Magento, så vær opmærksom på at der er kommet en version 2 som er radikalt anderledes end 1´eren, så husk at vælge 2.XX, da du ellers står overfor en flytning indenfor en ikke-så-fjern fremtid :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark, overvej lige WooCommerce på wordpress, inden du går i gang med de andre systemer.

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg er også med Kristian på denne her! Presta er klart nemmere/mere brugervenligt at arbejde med, har jeg altid følt... :) Magento/Drupal er dog langt mere avanceret... Men det kommer vel an på hvad du skal bruge det til?

Andreas

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er virkelig meget nørd, og det er din første webshop, så brug Prestashop - men spring over Woocommerce hvis du gerne vil have en HURTIG webshop med mange produkter og mange features.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)