Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en medejer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Allan.

Takker, for det meget uddybbende svar.

Det lyder som om du er rimelig kendt herinde, og da jeg står og mangler en investor / långiver søger jeg infomation omkring Amino kapital.
er det 1000kr værd de kontakter man formidler derinde eller er det som så meget andet på internettet bare fusk og folk der gerne vil spilde andres tid og penge.

Mvh Philip 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kendt er jeg nu ikke med Amino, det var bare mine observationer som bruger.

Og desværre jeg kender heller ikke noget specielt til Amino Finans eller om hvordan det kører.

Formoder de 1000 kr er til Amino, men samtidig så giver de også dig lidt ansigt.

For eksempel, hvis folk ser du har betalt 1000 kr for at finde én investorer, (hvis det er den pris Amino tager?) så viser det ofte over for dem, at du har tillid til det, som du gerne vil have investering til, men også så viser det for dem, at du "sandsynligvis" ikke er en svindler, men i stedet, at du er en Vækstiværksætter med ideer og mål.

Men om det er dine penge værd. Det kommer så sandelig an på dig og dine egenskaber til at overbevise folk om, at du kan betale tilbage og/eller dit idegrundlag/ samt beslutsomhed er så stort, at de tør tage en chance og investere i dig.

Mvh Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge https://kaem.dk/, til at finde medejere til din virksomhed.

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)