Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Another Clothing Company IVS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har webshoppen www.acc-store.dk

Men mangler at få mere trafik på siden og en højere konventerings rate.

Derfor søger jeg forslag, og ikke mindst feedback på min webshop som sælger T-Shirts til mænd.

Med Venlig Hilsen

Kristian Juelsgaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Ikke fordi at du skal stilles til regnskab for mit syn, men har jeg ikke set dette opslag før? Jeg synes at genkende din webshop.

Trafikken er jo et spørgsmål om din markedsføring; herunder SEO. Her er mine forbedringsforslag, der både er konverteringsmæssige (I think) og SEO-mæssige:

1. ....

Jeg synes faktisk, at din side er mere eller mindre komplet. Mht. SEO kan du altid tilføje SEO-tekster og løbende arbejde med linkbuilding (men mig bekendt er "T shirt" ret tough at rangere på).

Du er nok nødt til at have fokus på din markedsføring - køb den rigtige trafik ind, og din konverteringsrate vil stige. Jeg kan allerede nu se, at du er i krig med email markedsføring ( https://friisonline.dk/email-markedsfoering/ ) - og det er skarpt, fordi mine erfaringer siger mig, at det er en af de kanaler, som umiddelbart genererer det største afkast, hvis det er opsat korrket. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg har lige lagt en ordre i din shop, betalingsflowet er okay. Gode T-Shirts er altid noget jeg fx. kan bruge, men har mange dårlige erfaringer med kvalitet og at de skrumper meget i vask. Hvis jeres T-Shirts lever op til dette, så skal jeg nok komme tilbage.

Men som allerede nævnt så skal der jo en god portion markedsføring til, da det er et marked fyldt med udbydere. Tænk ud af boksen og lav noget der fanger jeres målgruppe.

PS. jeres ordrebekræftelse er på engelsk, er der nogen grund til det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)