Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at åbne en webshop. Jeg synes bare at der er mange webshop løsninger at vælge imellem. Er der nogen i kan anbefale?

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne fortælle dig lidt om de mest gængse shopsystemer, men til at starte med spørgsmålet er nok hvad du har brug for, hvilke varer skal du sælge, skal du have lager eller dropshipping, er det på lavt budget, er der investor, hvor teknisk er du selv osv.

Hvis du smider mig en privat besked, så vil jeg gerne kikke på dig og vejlede dig til det rigtige valg, vi kan eventuelt ringes ved en aften hvis det passer dig.

Mvh

Kim

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg køber varer igennem min leverandør her i dk og de varer vil jeg så sælge på min webshop. Jeg starter nok ud med 50 varer også skal jeg have flere varer på med tiden.
Jeg er ikke særlig teknisk men hvis jeg bliver sat ind i hvad jeg skal så skulle det ikke være noget problem. Jeg vil helst have en webshop jeg betaler på en gang og ikke et abonnement.

Jeg er ny her så jeg ved ikke lige hvordan man skriver privat , men måske kunne du skrive en privat besked til mig?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har et par gode rettesnore som kan hjælpe dig på vej.

Sig til hvis du vil høre mere. Kan du ikke finde "Privat" beskederne :) så hop ind på diverso.dk/kontakt. Så skal jeg gøre hvad jeg kan ^^

God dag

Jakob

diverso.dk/kontakt

Tilmeldt 14. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en privat besked til dig:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)