Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skiftede URl på wordpress, nu er sitet væk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber der er en der kan hjælpe mig. Har siddet og prøvet at lave en hjemmeside i wordpress, og nu ville jeg ligge den ind i det url som hedder damsbro.dk Det var oprette i wordpress.damsbro.dk. 

Gik ind i indstillinger og generelt og ændrede de 2 url til damsbro.dk, og nu er det hele væk ......

Er grædefærdig, da jeg har brugt omkring 50 timer på det, og det lader til at være spildt. Måske der er en som kan hjælpe med at få det frem igen. Jeg bruger One.com som udbyder.

Med venlig hilsen 

Dennis

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu virker det igen. Jeg skulle ind og flytte filerne ud i roden af mit side. Alle filerne lå derinde, og nu ligger der også en backup på mit skriveborg, og på google drev. Var lige meget nervøs for at det hele var væk. 

Skal måske blive bedre til at undersøge hvordan det virker, istedet for at prøve mig frem. 

Men tak for hjælpen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre det virker igen.

Det går galt for dig hvis du laver backup på den måde du gør. Installerer Updraft Plaus og tag backup via den. 

Det vigtigste at have backup af er databasen. Du har bare kopieret dine filer over på skrivebordet via ftp download kunne jeg forstille mig, det hjælper dig ikke særlig meget.

mvh Mads

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale det plugin der hedder BackWPup. Sæt den så op til både at lave backup af dine filer og databaser. :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)