Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måling på Pagespeed insights.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej super iværksættere,

Jeg håber der er en kyndig SEO ekspert som kan hjælpe mig med et svar på et problem jeg har på mit site.

Hvis jeg checker det på Google Pagespeed insights så får jeg en rigtig fin bedømmelse på desktop men på mobil så ligger min score rigtig lavt selvom sitet er fint mobiloptimeret. Jeg får en melding som siger "Data om sidens faktiske effektivitet var ikke tilgængelig". Jeg synes dog ikke at kunne se hvad det skyldes så der har jeg brug for hjælp.

Det ser umiddelbart ud til at det er noget som går igen på alle siderne så jeg mistænker et plugin for at være skyld i den ringe performance. 

Du finder siden her: Lavpristelte.dk

På forhånd tak.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik optimeret lidt på koden og sprang fra 50 til 74 i page speed så nu er det mindre kritisk men jobbet er ikek færdigt. Målet er altid at være over 80 og dermed i grøn zone.

God aften.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Pagespeed bugger lidt disse dage. De har lige lavet en ny version, så det er ikke sikkert at du får noget du kan brug på mobil-delen.

Sig til hvis du har brug for at jeg kigger lidt på din test. Skriv direkte til mig, eller på diverso.dk/kontakt :)

god dag.

Jakob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)