Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start med spørgeskema eller MVP?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer


Jeg har en forretningsidé jeg kan gerne vil have testet om den er valid - om der er et marked for det. 
Og derfor har jeg valgt at gøre brug af Lean Startup metoden.

Da jeg har spørgsmål som jeg ikke har fået besvaret til at kunne udvikle en landing page som MVP, så overvejer jeg i stedet at starte med at lave et spørgeskema, som jeg vil reklamere for på hhv. Google og Facebook.

Mit spørgsmål er, hvad ville i anbefale mig at starte ud med?

Mvh. Mads

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte helt, at skrive at MVP står for Minimum Viable Product.

Og det er et produkt, man laver for at teste om ens forretningsidé har proof-of-concept.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Som udgangspunkt vil jeg da mene, at et spørgeskema kunne være en god start. Du kan jo også lægge et link ud til det her på siden.

Mvh. Kasper Høvsgaard

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Lean Startup er et rigtig godt udgangspunkt. Det er baseret på at man bygger det mindst mulige, og så tester det. Forventer du med et spørgeskema at kunne opnå det samme? (det kan du ikke)

Hvis du vil prøve at danne dig en bedre forståelse af det problem du ønsker at løse, inden du vil gå i gang med at bygge, så vil jeg se nærmere på Jobs-to-be-done. Se evt en kort intro her: https://www.mindtheproduct.com/2016/11/building-high-growth-products-using-jobs-done/

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:

Hej Mads

Lean Startup er et rigtig godt udgangspunkt. Det er baseret på at man bygger det mindst mulige, og så tester det. Forventer du med et spørgeskema at kunne opnå det samme? (det kan du ikke)

Hej Martin


Tak for dit svar.


Nej, det gør jeg ikke. Det er mere for at finde ud af hvordan jeg lige skal starte, ang. valg af målgruppe og behov. 

Mvh. Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)