Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en kompetent medejer/partner til ny eller allerede etableret virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået tid i overskud og søger derfor spændende virksomheder at opstarte eller investere i.

Jeg er stærk indenfor virksomhedsdrift, økonomi, jura og meget andet. Når jeg vælger at bruge tid på noget, så er det med 100% dedikation, da jeg gerne vil opnå der maksimale potentiale. Jeg er ligeledes heller ikke for fin til at gøre noget af det nemme arbejde, hvis det kræves til at starte med.

Er åben og har erfaring indenfor flere forskellige brancher samt er min generelle holdning at man kan opnå succes med det meste, hvis man blot brænder for det man laver. 

Hvis der sidder nogen derude med en god ide, en nystartet eller allerede etableret virksomhed, som de ønsker en kompetent medejer til, så send gerne en besked. Spørgsmål til mig er også velkommen.

Kan også være interesseret i andre samarbejder, som involverer sparring, virksomhedsrådgivning, bestyrelsesarbejde eller økonomisk rådgivning.

Ps. Jeg er bosiddende i København, men er åben overfor hele Danmark. (Og sågar også nogen steder i udlandet) 

Tilmeldt 26. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du gerne ved interesse det drejer sig om money favor,net(alt kan leases) som er et working to go magasin der deler reklame vejledninger  omkring crowdleasing metoden med brugere. crowdleasing beskæftiger sig med leasing(leje på afbetaling) udfra et gør det selv princip som er en alternativ finansierings mulighedtil hurtig lånet,

det er på projekt stadie Det er 3 i en forretnings koncept hvor netværk marketing er afsætnings modellen, leasing udgør betingelserne og crowdfunding er økonomi produktet(alt kan leases)

moneyfavorbethebanker@gmail.com

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din henvendelse. Er i tvivl om hvad det er du ønsker fra min side af. Det må du gerne sende en direkte besked herinde med, da jeg foretrækker ikke at skrive give min private mail ud til at starte med.

Jeg har besøgt din hjemmeside og kigget lidt igennem. Umildbart en fin ide, men du skal arbejde med formidlingen af dit budskab. Virker til at du har en masser af god energi og budskaber, men noget af det vigtigste er at holde det simpelt. Det du vil tilbyde er ikke på markedet i forvejen. Hvis du skal tage din forretning til det næste niveau, så bør du overveje at lave en markedsplatform på din hjemmeside, hvor du giver folk (kunder) mulighed for at annoncere hvad de ønsker leasing til, samt dermed investorer mulighed for at give et leasingbud.  Potentielt tror jeg godt at du kan skabe en solid virksomhed på det, da markedet for leasing er stort og der er pt. ikke sådan en platform. 

Ved sådan en platform kan du ligeledes skabe et marked for b2p ligeså vel som p2p og b2b. Der er pt. markeder med stor aktivitet for leasing af biler og industrimaskiner. Men for eksempel det at Ikea har meldt ud at de overveje at tilbyde leasing af møbler kan indikere at der også er et udnyttet marked der.

Tilmeldt 26. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar 

Moneyfavor står som medpart for kunden(P2P netværks forretning)

der er ikke noget lederskab eller forretnings  aktivitet /initiativ i money favor så det er det der mangler ,

hjemmsiden og magasinet skal op i kvalitet så budskabet kan benyttes til undervisning  det er så den kvalitet og lederskab der efterspørges. moneyfavor arbejds deling er uden banken ved at benytte dele økonom som redskabi og ikke bank finansiering så  der arbejdes gratis og kan tjenes selvstændigt som er tilbudet   du for en ansvarshavende opave  fordi der er ikke  nongen aktivitet i money favor for nuværende 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)