Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MEGET Nysgerrig iværksætter!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. :)

Jeg går og tænker på at opstarte min egen webshop med tøj og meget gerne kjoler. Senere hen er min plan at lave et udvalg af mine egne designs. 

Hvor svært er det at blive en eftertragtet tøj webshop, i forhold til hvis det nu var fx. smykker eller forbrugskunst. Når nu der er så mange andre i forvejen?

og i så fald at jeg kaster mig ud i det, hvor finder man så leverandører af tøj og kjoler (fest kjoler, galla kjoler, sommerkjoler osv..) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rosalia:
Hvor svært er det at blive en eftertragtet tøj webshop, i forhold til hvis det nu var fx. smykker eller forbrugskunst. Når nu der er så mange andre i forvejen?

Det er svært, og ikke noget man kommer sovende til. Du skal være ekspert i rigtig mange discipliner eller kunne betale dig fra det. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig med det andet svar. 

Skal du bevæge dig udover hobby-niveau på hjemmeadressen så vil jeg mene at det er en forudsætning at du har noget helt specielt at byde ind med.

Jeg er overbevist om at der i disse år sker der en meget væsentligt konsolidering på tværs af de brancher med højest konkurrence, heriblandt tøj til kvinder. Jeg er helt sikker på at rigtigt mange af de små webshop dør fra en kant eller lider økonomisk. Samtidig bliver de store hurtigt større. 

Har du ikke noget der er reelt unikt så ville jeg bruge tiden på at finde et segment hvor konkurrencen er mindre og hvor der stadigt kan skabes en vis volumen.

Du er sikkert faldet over 5-10 shops hvor du tænker "det vil jeg også". Prøv at sus ind på proff.dk og tjek deres regnskaber. Tænker det vil give stof til eftertanke.

Jeg siger ikke det er umuligt, men du har nok valgt det segment med skarpeste konkurrence. Kender ikke noget til de 2 andre brancher. 

Vær i øvrigt opmærksom på nødvendigheden af et bredt sortiment. Du kan ligeledes få en ide om hvad det kræver at kroner til lageropbygning via proff.dk (I hvert fald f.s.v.a Aps og A/S selskaber). 

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)