Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisrobotter... Nogle er irriterende?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder nu, her på 4. dagen, og ærlig talt "døjer" med en prisrobot som er på vej igennem alle varer på shoppen. Den efterlader sig adskillige efterladte indkøbskurve, og jeg kan starte dagen ud med at slette måske 4 - 5 efterladte kurve fra denne, og tager så flere i løbet af dagen. Hvem udvikler den type for prisrobotter og er der ikke et eller andet man kan gøre, for at slippe for alle de kurve? Er på kanten til at kalde det for en "discount robot", når den ikke kan gøre det uden at skabe adskillige kurve.

Ved at andre robotter crawler siden, men uden denne "funktion". Synes ikke at kunne se noget omkring det hele nogen steder, heller ikke i Analytics - den figurerer jo ikke online som en besøgende.

 

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bloker den IP adresse robotten benytter, men tænk på at denne robot måske giver dig god reklame og trafik fra flere sammenligningssider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde sidste år en lignende situation hvor en robot gik gennem min side og lavet op mod 30-40 kurve med vare i det pågik i 3 uger før det stoppet nogen gange med 8 bots på sammen tid.
Dog var de fra Samara i Rusland og viste sig at være en botter rettet specielt mod woocommerce og prestashop.

Bloker det land og du vil ikke møde disse botter igen. Med mindre du har et market.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at jeg ikke umiddelbart kan se dennes IP adresse nogle steder :-/

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke en log på dit webhotel samt vis du bruger analytisk kan du se efterlade kurve og lande de er fra

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Problemet er, at jeg ikke umiddelbart kan se dennes IP adresse nogle steder :-/

Hvis du ikke kan se dine brugeres IP, så skal du have opdateret dit system.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)