Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsgateway

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en kunde som ikke kommer til at sælge meget. Det kan evt. være en enkelt ordre om måneden på en 10-15.00 kr,- Hvad tænker i den bedste betalingsgateway ville være til hende? Eller sagt på en anden måde, hvad ville den billigste gatewayløsning være? 

Vh Michael.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg antager, at du mangler et nul. En mulighed er yourpay.dk, men jeg synes af og til, jeg har set klager over manglende udbetalinger. En anden mulighed er PayPal.

/Kjeld

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Firma-dyr.

Jo jeg manglede vidst lige et 0 :) Paypal er ikke en mulighed, det skal være muligt at betale med kort. Nu når du siger det, så kan jeg faktisk godt huske yourpay har været oppe at vente nogle gange. Det gider jeg bare ikke bruge tid på at få penge, så hellere betale lidt mere og være sikker på man får sine penge.

Kunden har en webshop på en anden side. Man kan ikke integrere to forskellige sider til at bruge samme betalingsgateway vel?

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale Pensopay, de har en løsning hvor du ikke betaler noget månedligt gebyr, men kun pr. ordre/transaktion. Super god kundeservice og du er oppe og køre i løbet af meget få dage :-)

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle lige til at anbefale pensopay 😁 men ja de har den løsning du søger og deres support er over alle forventninger.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe er også ret godt. Lidt kridtet på prisen, men er kanon hvis man vil automatisere sin bogføring osv.

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo evt. tjekke kortgebyr.dk

Jeg arbejder hos scanpay. Vores løsning koster 25 øre pr. transaktion. Intet abonnement eller oprettelsesgebyr :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 til Stripe herfra :)

Tilmeldt 3. Feb 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

paypal er klart det nemmeste for små ting som dette.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)