Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Set fra en anden vinkel

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 02:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen .

Jeg har længe kigget med herinde på Amino og har altid respekteret alle de nyttige oplæg og ikke mindst kommentare på relevante spørgsmål jeg har haft . Men har aldrig selv haft en profil herinde . 

Nu synes jeg det var på sin plads og deltage lidt selv da jeg nu endelig besluttet mig for at blive selvstændig.

Så mit spørgmål er :

Hvad synes i om min webshop, hvis i var kunde ville i handle der eller vil i løbe langt væk . Jeg læste et indlæg herinde om en bruger der skrev til en ung nystartet webshop at han ikke følte at shoppen var troværdig nok .. Jeg ville få et chok som ejer . Så den håber jeg ikke at høre fra jer . :) 

Jeg er på Trustpilot og de er jo nogle rigtig gode mennesker og snakke med og supporten er i top . Den del stræber jeg skam også efter hos mine egne kunder .

Hvad siger i til E-Mærket shop er det noget som man burde vælge eller er køber ligeglad med dette "tag". 

Jeg kunne blive ved, men lige de her spørgsmål er dem jeg prioritere højest lige pt.

Tak for jeres tid 

Med Venlig hilsen "The new kid in town"

Simon Petersen

https://jensitech.dk 

 

Ville i handle på shoppen

  • JA (9,1%)
  • NEJ (90,9%)
  • Totalt antal stemmer: 11
  • Afstemning sluttede: 05/06/2018
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 04:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ufattelig langsom, og SEO ser ud til at være ikke eksisterende - prøv at tjekke indekserede sider - på dansk, på Google. Det ser bestemt ikke godt ud.

Det vil være alt for meget at remse det hele op her. Men du har helt sikkert brug for hjælp.

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 04:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels . Tak for det hurtige svar .

Jeg har indexseret den via search console .

og adwords virker også betaler til det . 

Jeg tror det serveren der langsom . 

Men kan du hjælpe mig og hvor meget koster det og få det hele op og køre . Nu du siger jeg har brug for hjælp . :)

Mvh

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig en voldsom webshop, og med det mener at du har et alt for bredt marked, du sælger alt fra babyudstyr til trænings produkter og køkkeninventar.

Dine produkters priser er i Euro, men med et dansk domæne?

Med det brede udvalg som du har, så får du rigtigt svært ved at skære dig igennem. 

Samt er siden vildt langsom.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

INGEN gider vente 2 min for at oploade shoppen.

Det hjælper ikke, at være troværdig, hvis google ikke kan finde dig (SEO).

Priser i Euro, beskrivelse på dansk, og newsletter og chat på engelsk. 

Du behøver ikke at skilte med Trustpilot, når du ikke have mere end 2 kommentarer.

Som sagt: for mange vidt forskellige produkter.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Siden er ekstremt langsom, i hvert fald på mobil, var lige ved at opgive da den endelig kom frem.

2. Tror altid e-mærket gør en forskel hvis du kan få det (har ikke videre forstand på det, men beder altid min mor holde øje med det f.eks ;)

3. Europriserne på et dk domæne virker afskrækkende på mig som kunde.

4. Jeg ville måske starte med et lidt mere enkelt sortiment og så måske udvide efterhånden - det virker lidt forvirrende

5. Navnet leder ikke tankerne hen på hverken børneting eller haveprodukter.. Ud fra navnet ville jeg gætte på du udelukkende solgte
elektronik.


Alt held og lykke med det :) !

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lille globus man kan trykke på for at vælge sprog samt Valuta

Tak for svaret

Mvh

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 12:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chanie Tak for svaret .

Jeg sælger i hele EU derfor er min start valuta Euro . Men man kan skam vælge Dkk i den lille globus og dansk sprog . 

og korrekt mit newsletter er engelsk da der rigtig mange eu kunder bla fra amazone derfor er mit newsletter engelsk . 

når man handler som dansk kunde er alle mine faktura og emails på dansk . 

har ikke fået brok endnu over det ;) . 

men jeg kan bruge det konstruktivt det du kommer med tak for det .

Mvh

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo

Shoppen har kørt under en måned så er 2 vel godt nok at skilte med. det da bedre end nul . 

der da webshops der efter 6 mdr der ikke får slået hul igennem . og det selfølgelig ærgeligt . jeg skilter heller ikke for at vise mig blot for at få nye kunder til at føle sig tryg . 

Vi har anden service virsomhed gennem 25 år så jeg ved det vigtig at kunderne har det godt hos os . 

og det skulle jeg gerne kunne fremvise på vores webshop også .. 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg kan slet ikke give dig svar idet jeg aldrig kom ind før timeout på min mobilenhed (derfor dette korte svar), så som flere nævner, skal du helt klart have kigget på dette. Enten se på dine plugins/ moduler mv, kig på cache eller skift hosting.

Mange andre vil helt sikkert lukke eller klikke sig tilbage inden din side er i nærheden af indlæst.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)