Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Set fra en anden vinkel

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Som flere andre også skriver, så er hastigheden et gigantisk problem, så det vil jeg undlade at kommentere yderligere på. 

Jeg undre mig dog over, at standard valutaen er euro, men teksten er dansk. De to ting bør følges ad så valuta og sprog går hånd i hånd. Samtidig siger du, at du vil sælge til hele EU, hvilket lyder super fedt, men gør dig selv den tjeneste at overvej om du kun skal have et .dk domæne (hvis ikke du har andre).

Der er desuden en række mangler i oversættelserne, som jeg vil anbefale dig at få styr på da det kan forveksles med en udenlandsk svindler-biks, som så ofte er oppe i medierne.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg læste dit første indlæg, og klikkede derefter på linket til din shop.

Nu har jeg så mens den har loadet læst alle de andre indlæg, og skrevet det her svar.

Så må du selv udlede, hvor lang tid det tager at loade din side :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Okay, her er den hudløst ærlige vurdering af din side.

Den er decideret skrækkelig, og 100 % utroværdig.

Nu er der selvfølgelig folk, som hopper på Nigeria brevene, men jeg tror også, at vi er ude i den målgruppe, inden du får gennemført et salg til en dansker.

Dit domænenavn, giver slet ingen mening i forhold til det du sælger, og den eneste grund til at jeg ikke kan sige noget dårligt om dit logo, er at jeg knap nok kan se det på siden.

Og så er der loadtime, som gør, at man som bruger tvinges til at planlægge sit næste klik grundigere end Magnus Karlsson planlægger sit næste træk ved VM i skak.

Det er ekstremt hårdt formuleret, men ud fra det du skriver, så er jeg bange for at du er så forelsket i din side, at du ikke selv ser alle de problemer, som den har.

Du skal seriøst søge noget hjælp - Trustpilot og Adwords er penge lige ud af vinduet på det her tidspunkt.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde kunne styre valuta og sprog via browseren der åbner din side.  Jeg ser lige pludselig og spansk tekst .... siden virker meget rodet og lidt struktureret.

Men som mange andre skriver - få styr på hastigheden. Og meld dig igen - det er ulideligt at sidde og vente på at den loader

Og så er alt ser jo ud til at være udsolgt - så regn ikke med bestillinger - da det slet ikke er muligt i flg systemet - når der er udsolgt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Du er nystartet så ingen panik endnu. 

Deler en del af den konstruktive kritik du har fået, men så er det heller ikke værre.

Must have er (set herfra)

Priser skal være i DKK

Fiks hastighed

Få lavet en side der beskriver handelsbetingelser (hvem der leverer, hvor hurtigt levering sker, priser etc) 

Du har kun betaling via bankoverførsel. Du skal have kreditkort og mobilepay på som minimum.

Det burde være til at fikse. Herfra skal du have rettet til så du får fjernet de steder der er engelsk tekst + suppleret med noget fornuftige Dansk tekst. Så er du så langt at der ikke er grumme barrierer for køb på din shop. 

Jeg ville fokusere på trustpilot. Hvis du havde en lind strøm af positive anmeldelser så vil mange se igennem fingrene med mindre bugs. Husk på at langt de fleste der besøger dit site fx aldrig vil se forsiden. De vil se nogle produkt-sider og check out forløbet og støder de ikke på noget der hvor de oplever usikkerhed så er det mindre kritisk (Der er stadigt langt vej til den perfekte verden, så disse kommentarer er baseret på hvad der skal til for at du kan få en rimelig konverteringsrate).

Der findes en løsning (om end lidt manuelt) hvor du kan sende et mindre antal invitationer ud gratis på trustpilot.

E-mærket vil jeg normalt aldrig anbefale. Det er en pengemaskine uden indhold. I dit tilfælde kunne man overveje det da deres prissætning er baseret på antal ansatte = det vil være relativ billigt for dig. Husk blot at opsige aftalen straks efter du er i luften med dem så du ikke bliver bundet et år mere. 

Jeg deler ikke bekymringen om sortimentet. Kan du fylde kategorierne ud så de har en vis tyngde så er flere kategorier der sælger bedre end få kategorier der sælger. Et forhold (tydeligt her på amino når webshops starter op) er behovet for trafik. På store brede søgeord kan der være meget trafik men her kan det være meget svært at få synlighed. Tilbage er så de mindre søgeord hvor man kan få synlighed, men til gengæld mindre volume. Kan du ikke vinde de store så er det nødvendigt at vinde mange af de små og det er kun muligt med et stort antal kategorier og produkter. 

Ser ud til du kører med dropshipping. Det bør beskrives så kunderne ved hvad de kan forvente af leveringstider. 

Har du sider der reelt ikke er klar til at være live så gør dem usynlige indtil de er klar (Fx bloggen) 

Hed og lykke

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak Brian Super kommentar det var faktisk bare det jeg lige ville høre ikke om hvor skrækkelig den er :D .

Rigtig god dag til dig 

Jeg lukker den tråd herfra 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Man skal ikke stille sig op i ringen, hvis man ikke kan tage tæskene.

God arbejdslyst

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du stiller skam bare op

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Petersen:
Du stiller skam bare op
No

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 03:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

No

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)