Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo i Victor format

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har faktisk det meste på plads hvordan jeg gerne vil have at mit logo skal se ud. 

Selve designet af logoet har jeg fra denne Fiverr designer

https://www.fiverr.com/…/design-featured-signature-or-text-…

Her er de elementer til mit logo De 2 BB i blå skrift på første foto er den måde er det jeg bedst kan li - næste foto er bare en illustation af hvordan slutresultat skal være - bare i victor format.

Kom med et bud hvad det vil koste at lave - eller hvem kan I anbefale.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else-Marie

Det er en udmærket start idé, du har der. Designet af de 2 B'er skal nok blive godt. 
Jeg vil til gengæld ikke anbefale dig at 'smide' de 2 B'er ind i en cirkel. Det bliver for bastant og du vil ikke kunne skalere logoet ned i særlig lille størrelse. Det vil fx betyde, at skulle du i fremtiden få behov for fx kuglepenne med logo, vil du få svært ved at have et læseligt logo. 

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få lavet logoet i vektor. Jeg kommer gerne med et par alternativer til opsætning, hvis du ønsker dette.

Både med Balch Budget og Økonomi i øjenhøjde. 

Jeg tager 600 kr i timen (ekskl moms

Umiddelbart vil det ende (med en anden opsætning) på 2-2,5 time, men kan godt blive kortere afhængig af dig. Hvis du ønsker at gå imod min anbefaling og beholde cirkellayout vil det tage kortere tid, blive billigere, men også være mindre brugbart.

Du kan skrive til mig på sarah@vissuel.dk 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep,

Det vil vel ta' omkring en times tid at rentegne dit udkast.
Min timepris ligger på 500,-/times (ex. moms) og jeg fakturerer generelt pr. påbegyndt halve time - og er flink til at runde ned.

Jeg har over 20 års erfaring fra den grafiske branche, og er stor fortaler for kvalitet frem for kvantitet. ;)

Send en mail sk@33grafisk.dk eller gi' et ring 98 33 33 33 - så ta'r vi den derfra. :)

/Søren

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan hos FrontWeb, hjælpe med opgaven for 495 kr. ekskl moms.

Vi vil selvfølgelig udlever logoet i .png og vektor fomat samt pdf.

Hvorfor vælge frontweb?

Vi udvikler dit nye logo/grafik til dine behov. Vi skræddersyer logoet så det passer til dine tanker og behov. Vi designer det så du er sikker på det passer til tiden.

Udarbejdelsen af dit logo/grafik fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Ingen dyre bindinger. Du får konkurrence dygtige priser. Du betaler kun for, hvad du reelt har af behov.

Ps. Tjek vores referencer frontweb.dk/referencer

Forsat goddag

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else-Marie!

Den opgave kan vi hjælpe med hos BR Offset. En rentegning som den du søger kan vi lave for 500,- inklusiv moms.

Min partner og grafiker kan kontaktes på: Per@broffset.dk og han sender også vores logoportfolie, hvis dette ønskes.

Med venlig hilsen
Lukas Rasmussen
BR Offset

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for alle som har tilbud jeg kunne kontakte jer - en af jer er heldige - så tjek mailen

kh. Rie

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)