Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne blive en god iværksætter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Andreas

Jeg er 17 år gammel og vil rigtig gerne starte et virksomhed, jeg vil meget gerne lære hvordan jeg bliver en bedre iværksætter. Hvad for nogle skridt skal der til for at kunne starte et virksomhed noget i den dur. Har du muligvis noget nyttig som jeg kan bruge for at lære mere hvordan jeg starter et virksomhed som CEO.

Mvh Andreas

Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I vil måske ikke hjælpe en ung ambitiøs iværksætter.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas 

Der er med garanti en form for starthjælp til iværksættere i din kommune. I nogle byer hedder der IværksætterCafe. 

Jeg ville starte med at melde mig til sådan et arrangement. 

Dernæst: 

Først skal du have idéen. 

Det er ikke nok at vide at du vil have din egen business. Hvad skal den business lave? Hvad er du god til? Hvad vil du gerne leve af? 

Hvis du brænder for det, så skal det nok lykkes. 

Held og lykke med det. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Det her forum er fyldt med dygtige mennesker, som er vilde med at lære fra sig.

Men jeg tror du er nødt til at være lidt mere speficik ift hvad du søger. Så er jeg sikker på at du nok skal få nogle gode svar.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,
Hvilke svar har du fået tidligere pø samme spørgsmål?
Iværksætter er ikke en titel i sig selv. Hvis man er dygtig og ambitiøs indenfor et eller andet felt, kan man vælge, at starte som selvstændig. Hvis man, over tid, opnår succes og får sat noget i værk, kan man kalde sig iværksætter.
Du skriver de samme spørgsmål og præsenterer de samme uoriginale ideer på en sjusket måde. Det er ikke iværksætteri, det er dovenskab.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Andreas

Hvorfor vil du så gerne være CEO for at være CEO skal du havde et fontaine.

Iværksætter skal du være målfast på din ide og kunne eksekvere den.

CEO kan man ikke være i en enkelmandsvirksomhed.

Ps. ring eller skriv for mere gratis sparring.

Forsat goddag

/Team FrontWeb

Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke have kritik, jeg vil lære at blive iværksætter. Istedet for at hakke rundt på mig, så hjælp mig da.

Vh

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser gennem de svar du har fået, på dine spørgsmål fra forskellige profiler, gennem det seneste års tid, vil du erfare, at forskellige har taget sig tid til at besvare dine spørgsmål.
Du beskriver set selv ret fint “jeg vil ikke have kritik” og det tror jeg er helt korrekt. Du bliver ved med at spørge, indtil du får det svar, du gerne vil have.
Det er planløst, at gentage den samme rådgivning, for du gentager selv de samme spørgsmål.
Hvis du gerne vil have hjælp og blive dygtig, så findes der, i vores velfærdsnation, mange forskellige uddannelser, som du kan søge ind på. Her får du hjælp og information. Den mentor, som du senest efterspurgte, findes også der, i form af undervisere.

Hvis du indsætter dine ønsker om succesfuldt iværksætteri og dine resultater i et koordinatsystem som funktion af tid, vil jeg antage at grafen bliver temmelig flad. Det du har forsøgt har ikke haft den ønskede effekt. Hvis du forlænger grafen, vil du nok se, at med tiden kommer de samme forhold til at gøre sig gældende.
Du kan sagtens blive tvær og insistere på din ret til, at nogen gør arbejdet for dig, så du kan kalde dig CEO, men set kommer ikke til at ske.
Hvis du, efter eget udsagn, er ambitiøs, så få skabt et fundament, som du kan bygge din succes på. Det kunne for eks være handelsskolen til en start.

Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen M. S.

Det kan jeg selvfølglig godt se, det er bare fordi jeg er en ung og alt for ambisiøs iværksætter, som vil det hele på engang. Jeg kan godt se at det var en fejl. Min plan er  at jeg vil gå på IBC 2 år, derefter vil jeg så tage iværksætter uddannelsen.Jeg tænkte bare at jeg kunne prøve starte et virksomhed ved siden af. Jeg har motivationen (i mange år)så hvorfor ikke gå for det? Fra nu af vil jeg tænker mig godt om, hvad jeg gør og poster på iværksætter gruppen. Jeg er også så hektisk fordi jeg kan se hvor hurtig teknologien udvikler sig. Til sidst er det et fyldt markere, som ikke er mere at komme ind på. Mine ideer er til nu, ikke til fremtiden. Jeg har rigtig mange fremtidsideer, mere end nutidsideer. Den nye ide som Amazon har, hvor man bare går ind i buttigen og så ud, denne ide havde jeg også. Min ide funkerede bare lidt anderledes og jeg viste hvordan det kommer til at funker. Men ja, nu vil jeg lave alt rigtig og lave mit iværksætteri til noget stort og fornuftig.  

PS: Har rigtig mange gode ideer, mange gode ideer. Kontakt mig hvis det er interesse for en samarbejde. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas MB:
Hvad for nogle skridt skal der til for at kunne starte et virksomhed

Start med at tage en videregående uddannelse, så du får et videns fundament der kan danne grundlaget for en virksomhed.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)