Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritik af webshop - hvad gør jeg forkert?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har længe brugt Amino som rigtig godt opslagsværk ved mange spørgsmål, men er ved at løbe tør for gode ideer at søge på.

Sagen er. jeg har lavet en webshop, fundet nogle gode leverandører, synes jeg selv, og etableret et lille lager. men der er simpelthen for lille omsætning.
Webshoppen handler med reservedele og styling til Toyota Nissan og Honda, der er lagt vægt på at få originale filtre, gode bremsedele samt kvalitets olie. set udefra hvis man ikke kender markedet, er det jo ikke noget nyt. det jeg skal vinde på er at det er originale filtre, bremsedele fra et velkendt firma i udlandet, men ikke godt repræsenteret i DK. og flere unikke dele der ikke er at finde i de andre webshops med reservedele/styling.

Jeg har for ca. 10 år siden leget lidt med webshop, hvor jeg synes det var noget nemmere at få solgt de varer der var på siden. men idag formår jeg ikke at sælge en brøkdel i forhold til størrelse og investering. jeg kunne derfor rigtig godt bruge nogle indspark til, hvad det er jeg gør forkert.

Jeg har læst om linkbuilding, SEO optimering, adwords osv, og jeg siger ikke det jeg har fået lavet er godt. men jeg kunne godt tænke mig at høre andres meninger om hvor jeg burde ligge min energi?

Webshoppen: www.Enturo.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din shop er desværre slet ikke tidssvarende, og du bør få nogen til at lave et komplet redesign, før du bruger kræfter på marketing.

Når du skal i gang, skal du have fat i AdWords, nyhedsbrev og retargeting.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Langsom, tager rigtig lang tid a loade det forside billede ind

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at forside billedet skal være mindre og at der kommer produkter ind på forsiden, så når kunderne kommer ind kan de se hvad du sælger :) 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, skal du kigge lidt på din forside. 

Det først jeg tænke da billede ( langt om længe kom frem ) var at det var whisky man kunne købe på shoppen. 

Når jeg går ind under de forskellige kategorier syntes jeg billeder er meget små, samtidig er der nogen produkter hvor der står 7-14 dages levering og andre står der ikke noget ved. Betyder det at dem som der ikke stå noget ved er lager vare? Hvis ja, hvad er så leverings tiden på disse.

Skulle jeg bruge en del til min bil og der var 7-14 dages levering ville jeg re hurtig søge andre steder hen da jeg syntes det er for lang tid, kan dog ikke sige om det normalt er sådanne da jeg aldrig har købt reseverdel på nettet.

Det var lige mine første tanker efter hurtigt at have kigger på siden

http://posterstyle.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre indrømme, at jeg aldrig ville lægge en ordre på shoppen, hvis det var - den virker i mine øjne ikke helt troværdig, eller dækkende. Nu ved jeg ikke hvilket system at shoppen bygger på, men har du overvejet at få den helt re-designet? Du har mange konkurrenter/kollegaer (kald det hvad man vil Big Smile ), og deres webshops er meget mere præcise i deres fremtoning. Jeg synes dog at det er rigtig cool gjort, at du tager sådan et marked op, men du har store spillere iblandt konkurrenterne. Disse har nok også en indflydelse på det manglende salg.

Håber du finder ud af en løsning, således du fremover kommer til at få en solid omsætning Yes

 

Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak for de mange inputs :)

Jeg anede faktisk ikke forsiden var langsom, det vil jeg da helt sikkert få kigget på.

Angående leveringstider, dem der ikke står noget ved er lager varer, og ville sendes med det samme, leveringstiden er derfor 1-3 hverdage. jeg kan forstå på det hele at jeg skal gøre opmærksom for dette.

Nu er der en del der skriver re-design, hvad mener i med re-designet? er det ligesom et hus med en frisk omgang maling og stille møblerne lidt anderledes, eller snakker vi mere dybdegående som ny hus/webshop? det er et magento 2 system.

Jeg har lavet hurtigt udkast, vil dette virke mere tiltrækkende og troværdigt og er det i denne stil der menes?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Engberg88:
Nu er der en del der skriver re-design, hvad mener i med re-designet?

Alt skal ændres - farver, logo, font, opbygning, indhold, det hele.

Det er derfor ikke bare et spørgsmål om et par småændringer, du selv kan udføre.

Du har brug for en professionel til at lave shoppen for dig.

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg synes nu ikke din hjemmeside er så gal...

Lav forside billedet mindre og få sat produkter på forsiden og evt. mere. Fragt osv skal være synligt og der er selvfølgelig nogle flere ting.

Man kan altid få mere ind med tiden, dog synes jeg det ser ellers flot ud. Jeg synes det virker professionelt udover forsiden, men når man er inde og se produkter så er det hele overskueligt og det ser godt ud.

Det eneste der virkelig får mig væk fra siden er forsiden og at man ikke kan se leveringstid. 

Logoet er flot!

Held og lykke med det hele :) 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uenig i at du skal bruge en masse tid og penge på at finde en professionel som laver webshoppen om. Grundlæggende mener jeg at det er forsiden og leveringsoplysninger som en anden nævner. Herudover skal du nok kigge lidt på valg af farver. Kombinationen af sort/rød er umoderne. Generelt er det mere lyse farver som er populære. 

I forhold til forsiden, så gør billedet mindre og tilføj dine bedste tilbud eller bedst sælgende produkter. Kundernes interesse skal fanges med det samme.

I dit logo mangler du i øvrigt et komma mellem bilmærkernes navne.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)