Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suspenderet fra Google - Ingen sider indekseret fra den ene dag til den anden!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle! (Manglende indeksering. HJÆLP!)
 
Jeg er stødt på en udfordring, som jeg aldrig har stået overfor, da et website (www.sportsact.dk) nærmest er suspenderet fra Google (Ingen sider er længere indekseret) I december begyndte mine søgeord at rangere på irrelevante URL'er fra siden og senere hen forsvandt siden helt fra Google. Før var flere af top-søgeordene i top 5 på Google.
 
Alle Sitemaps (Category, pages og products) er uploadet.
 
Google Search Console melder ingen fejl. Hver gang jeg sender sider til indeksering, så omdirigeres de til præcis samme URL, så indekseringen fuldføres aldrig.
 
Har I oplevet noget lignende? Alle forslag og mulige løsninger tages imod med virtuelle high-fives!👋😀

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Åg nej. Ikke noget godt tegn. Prøv evt at se om dit site har været hacket. Det bør Search Console give et stort fingerprej om, og du får mails fra google.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg kan se det er en Dandomain shop, så du kan evt. prøve at skrive til deres kundeservice og se om de kan fejlfinde for dig.

Har du for nyligt opgraderet til SSL certifikat?

Jeg kan se, når jeg går ind på siden at der ikke er noget SSL certifikat på, hvilket både er en god idé for brugeren og for Google, der vægter det højt.

Derudover så er det ikke bare lige at sætte ssl på en dandomain shop ved at købe en app, der er noget teknisk roderi bagved der også skal fixes

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Det er ligeud sagt noget lort. Det er aldrig sjovt sådan noget.

Når nu du skriver "Google Search Console melder ingen fejl. Hver gang jeg sender sider til indeksering, så omdirigeres de til præcis samme URL, så indekseringen fuldføres aldrig."

Hvilket URL er det de alle omdirigeres til præcist?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Schlosser:

Hej Rasmus

Jeg kan se det er en Dandomain shop, så du kan evt. prøve at skrive til deres kundeservice og se om de kan fejlfinde for dig.

Har du for nyligt opgraderet til SSL certifikat?

Jeg kan se, når jeg går ind på siden at der ikke er noget SSL certifikat på, hvilket både er en god idé for brugeren og for Google, der vægter det højt.

Derudover så er det ikke bare lige at sætte ssl på en dandomain shop ved at købe en app, der er noget teknisk roderi bagved der også skal fixes

Hvordan opgraderer man sit SSL certifikat og gør det en forskel eksempelis at bruge WordPress/one.com?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)