Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så prøver jeg at lægge stilen om. Min nye hjemmeside er (næsten) færdig, mangler bare finish og varerne :-) www.top-deals.dk

Jeg har lige forsøgt at køre analyzeme.dk - resultat 14/30 - det vist ikke så godt da.... men noget godt er der da... Resten har jeg desværre ikke så meget forstand på, alt det de skriver til mig. Men de nævner vist at min side loader lidt langsomt. Det synes jeg ikke selv, men hvis nogen vil være så sød at kigge/tjekke, vil jeg blive meget glad, tak. Er mit forside billede for stort? - er siden for "kedelig" farve??

På forhånd tak

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er den så slem at ingen vil kommentere? Stick out tongue - nu har jeg ellers rettet noget på den i dag :-) -har desværre ikke råd til at betale mig fra noget da jeg netop er blevet arbejdsløs, så har virkelig brug for lidt godt indput. Den er "fattig på varer" - men det er meningen. Det handler om slagtilbud her og nu - og nye tilbud hver måned. Jeg tror desværre ikke mine varer til februar et nået at blive sendt inden Kinas new year ferie - men så må jeg bare rykke opstart til marts.

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk, at den analyse som Analyzeme giver dig, hjælper rigtig meget.

De giver dig reelt opskriften på, hvad der skal til, for at siden går igennem deres analyse.

For en der har styr på at lave hjemmesider, vil det ikke umiddelbart være alt for besværligt, at gøre analysen "glad", og samtidig.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Torben... jeg er helt sikker på du har ret i det, problemet er bare jeg forstår ikke halvdelen af hvad de fortæller mig :-) - men der var da nogle ok scorer på nogle af tingene... Men jeg tænker mere på kunde oplevelsen når man går ind og kigger. Ikke så meget på at blive "set". Jeg skal nok gøre mit for at blive set ad andre omveje. Virker siden kedelig - er den indbydende? - Tillidsvækkende, altså, hvis varen er god, får man så lyst til at købe den? Tak endnu en gang.

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Analyzeme giver dig svar på, har reelt ikke noget med brugerens oplevelse at gøre.

Det er udelukkende, hvor nemt din side bliver inkluderet i diverse søgninger, og hvor godt fx. google vil synes om din side, og dermed fremhæve den i søgninger.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det forstår jeg godt nu - så udgangspunktet for min tråd var vist helt ved siden af :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)