Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til ATP selvbetjening

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at få adgang til erhvervs selvbetjeningen hos ATP for at få et præcis overblik over, hvad jeg skylder dem, da jeg har fået en samlet opkrævning som jeg dog tror jeg har betalt delvist.

Mit problem er i midlertid at jeg ikke kan få adgang, da jeg hele tiden får af vide, at jeg skal tildele flere rettigheder i NemID brugeradministration (http://brugeradministration.nemlog-in.dk/). Jeg prøver at oprette mig, jeg har også oprettet en digital signatur, da det ser ud til, at man kun med det og ikke papkortet(?). Men hver gang jeg vil godkende min bruger (efter mail), får jeg blot af vide, at jeg skal bruge samme login metode som fra start for at godkende. Jeg har prøvet:

* Virksomheds NemID kort

* Mit eget NemID kort

* Den nye medarbejder digital signatur

Har I nogen forslag til, hvad det er jeg gør forkert? Jeg synes det er en blindgyde uden særlig god feedback på, hvad der går galt. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at det er NemId du skal have fat i - ATP tror jeg ikke kan hjælpe dig - just my 50 cents.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet igennem virk.dk?

Ellers kan man oprette tilladelser der inde. 

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)