Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forventet løn?🤔

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! som kørende sælger/digital sælger af feks hjemmesider og rådgivning af markedsføring på sociale medier.

Hvad ville i mene en fast grundløn skal være på Hvis der også er provision?

Hvad ville i mene en gennemsnitlig måneds løn skal være på?

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 0 og 60000 pr. måned, afhængig af hvor meget DB du genererer.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at tjek jobindexs lønberegner for de forskellige lignende jobs. Det bør give dig en god ide. 

Hvor meget den faste løn skal være afhænger også af provisionen. Hvis du får 50% provision, så skal du selvfølgelig have mindre end hvis det er 5%.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er følelsessag - for 0 eller 100.000 er sikkert fine svar MEN

Jeg ville ikke tage provisionsjob - og har heller aldrig budt på det - uden en bundløn der som minimum kunne holde hovedet over vandet for modtageren - indtil denne havde vist sin værdi

Jeg ville ikke acceptere - eller selv lægge ud - under 15.000 kr fast + provision, som skal baseres på en vis viden om, at man så kan nå 25.000 kr med en god indsats i løbet af 3 mdr - og så derefter kan nå langt højere

Man KAN lægge en top ind så man stopper hvis det løber løbsk og provision rammer flere hundrede tusinde fordi man tænkte galt

Jeg vil sige - bund 15.000 hvis det er et seriøst foretagende - og provision der kan bringe 22.000 - 28000 kr per måned inden for 3 mdr OG - hvis det så ikke gør det-  ja så har arbejdsgiver ikke klaret at vurdere korrekt - og så fyrer arbejdsgiver inden den 3 mdr prøveperiode jeg altid ville bruge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig. Man skal også huske på at hvis man vil købe fast ejendom til at bo i på et tidspunkt, så er banker og realkreditinstitutter ikke glade for provisionsjob generelt. De vil med sikkerhed være yderst forsigtige i forhold til at medtage provision helt eller delvist i deres beregning af gældsfaktor og rådighed/likviditet. 

Når det er sagt, hvis man har en kæmpe tiltro på sig selv, så kan du opnå en langt højere løn med provision hvis alt spiller.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)