Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix hjemmesiden - hvordan gør jeg mine sider til en sammenhængende tråd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har oprettet en WIX hjemmeside til mit eget firma. Super nemt og intuitivt. Siden har 4 faner med 4 sider, som man skal klikke på for at komme rundt mellem. Jeg kunne godt tænke mig at siden var rullende og hang sammen som en streng.

Er der nogle, som ved hvordan man ordner dette i editor? Eneste ulempe ved Wix er at der åbenbart ikke er online support men kun Q&A.

Tak for jeres hjælp.

Hilsen

Anders

www.consultingwise.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tænker du at hjemmesiden er en 1-page hjemmeside? Så tænker jeg du evt. skal have fundet en anden template? Jeg er ikke Wix expert. Hvis det er en 1-page side du mener, så synes jeg ikke det passer til din branche. 

Jeg tillader mig lige at kommentere et par ting, jeg synes du skal tage til efterretning selvom du ikke har spurgt på feedback.

1: Den mest katastrofale fejl er din side ikke er responsiv. Siden renderer fint på mobil, men prøv at minimere dit browservindue.

2: Jeg synes ikke din professionalitet skinner igennem på hjemmesiden. Det ser ike professionelt ud, og der mangler mere content.

3: Dine billeder er meget store. Eks billedet på kontaktsiden er 3744x5616 px og fylder 5.5 mb. Få det ned på ca. 400px i højden, når billedet ikke skal være større end det er nu.

4: Overvej at skifte hjemmesiden til Wordpress. Du kan få lavet en fed hjemmeside billigt, og du kan adminstrere siden efterfølgende selv. Du skal bare koncentrere dig om at levere kvalitets content.

Mvh Mads

Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dine input, dem sætter jeg pris på.

Det kan godt være jeg skulle have valgt en anden template, men det er jeg først blevet opmærksom på efter jeg har lavet den. Men fint at du mener, at en 1-page hjemmeside ikke passer til min branche. 

Egentlig havde jeg kun behov for et "udvidet" visitkort i form af en enkel site., og jeg bruge et par dage på opbygning og indhold. Min kunder kommer via personlige relationer og netværk. Jeg kommer løbende til, at lægge mere indhold på. Billeder skal selvfølgelig gøres mindre, så tak for det tip. Wix er sikkert også responsivt, så det må jeg lige tjekke op på.

Hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)