Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig svindel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Østjysk Outdoor ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har modtaget en besked fra en engelsk kvinde der hævder at vi har hævet $168 (Australske dollars) fra hendes konto, vi bedte om nogle informationer i fredags og idag skrev hendes "far" så til os på Facebook, at vi har hævet $168 dollars fra hans datter.

Jeg har fået nogle fuldstændige underlige id'er fra hende, og en dato hvor vi, i følge Quickpay slet ikke har haft nogle transaktioner. Er der nogle der oplevet noget lignende og skal man bare droppe kontakten, eller hvem kan man kontakte for at få afsluttet sådan en sag, jeg har tænkt på at ringe til vores bank og høre om de kan gøre/se noget.

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus.

Det lyder umiddelbart som fup og fidus. Jeg ville ikke gøre mere ved det, hvis det var mig. Bliver "hun" eller hendes "far" ved med at skrive, så må I jo forlange noget konkret bevis for deres postulat.

Mvh. Kasper 

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når i ikke kan få ordentlig dokumentation, der passer med jeres egne transaktioner etc - så kan i jo bede kunden om at kontakte sin egen bank og lave en chargeback. Så vil kunden få sine penge tilbage... og de vil automatisk blive tilbageført fra den forretning der har trukket dem. Om det så er jer eller en anden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)