Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at søge fonde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger hjælp til at finde fonde som kan støtte mig økonomisk. Jeg vil gerne starte op som selvstændig med salg af tennisstrenge og ketchere.

Nogle der har kendskab til fonde som kan søges?

På forhånd tak.

Vh

Nikes

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vækstfonden

Den er drevet af staten .

Søg den på google

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

Der er som udgangspunkt ikke nogen fonde, som kan støtte dig økonomisk i forbindelse med opstart af virksomhed.

Men der er offentlige fonde der vil støtte innovative udviklingsprojekter for eksisterende virksomheder (fx Innobooster, Horizon 2020 SME, Markedsmodningsfonden etc) og Vækstfonden vil kunne hjælpe med lån eller investering på et senere tidspunkt. Jeg tvivler dog på at det kan blive relevant for dit projekt i den nærmeste fremtid.

Er du studerende eller lige blevet færdig, så kig på Innofounder.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Som der tidligere er skrevet, så er der ikke lige fonde der støtter alm. opstart af virksomheder. Der kan være fonde der støtter udvikling, hvis du kommer med en helt ny måde at gøre tingene på, eller hvis du kombinerer to andre måder. 

Det innovative i at starte salg af tennisstrenge og ketchere er svær at få øje på. 
Der hvor der kunne komme fondsmidler i spil, ville være hvis du f.eks. udviklede en helt ny tennisketcher hvor strengene aldrig skulle udskiftes eller ressourceforbruget til produktionen var markant mindre end de hidtil kendte metoder. 

Ellers skal du måske mere ud og kigge på noget flexfunding eller lignende tænker jeg. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)