Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for jeres hjælp ang. farven på min hjemmeside - tusinde tak!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har først tjekket din hjemmeside nu - så jeg ved ikke om du har ændret noget. 

Om det lige skal være den ene eller den anden røde farve, kan være svært at give et endegyldigt svar på. Farven er den samme (eller tilnærmelsesvis) som Velux bruger i deres logo

Men jeg synes det er ærgerligt at du skifter den røde farve længere nede på siden 
D
e 2 forskellige røde harmonerer ikke sammen og giver et mismatch 

Den grønne er ret god sammen med den oprindelige røde. Den har også et andet formål og sender en fin signalværdi om grøn energi.


Jeg synes til gengæld, det er enormt ærgerligt, at du ikke er konsekvent i brugen af logo og måden du skriver virksomhedens navn på. Det forvirrer kunden at I både hedder Q-vinduer og Q Vinduer.  Det må derfor være enten eller Smile 



Og ja man kan godt hedde Q vinduer men have domænet Q-vinduer, men måden du skriver din virksomheds navn på skal være den samme i logo og almindelig tekst. 

Jeres logo virker ikke så gennemarbejdet, men ligner mere en knap. Det ville jeg gøre noget ved. Især fordi I kommer ud til kunden og monterer vinduer - og derfor har et håndværkerskilt med/firmabil, hvor det helst skal kunne afkodes MEGA hurtigt, hvad det er I er allerbedst til. 

Jeg ved ikke om du kunne være interesseret i det. Men jeg har lavet en guide med 6 tips til dig der skal have lavet et logo. Du kan hente den her:https://vissuel.dk/logo-design-tips/




Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se der nok er ændret en del siden første indlæg, men må sige der ikke er noget der springer i øjnene på mig som kunde, fin side rød virker :)

Der er dog to ting jeg tænker:
1. hvor holder i til, og hvor langt kører i omkring? (er i relevante for mig)
2. Den popup med chat, nu er det søndag og jeg tvivler på du sidder ved pc'en klar til at svare på spørgsmål (hvis du gør er det ikke relevant) men den irriterer mig medmindre der er nogen i den anden ende.

Mvh Jonas

Tilmeldt 22. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt den stærke røde farve er rigtig god,  og får dig til at skille ud fra dine konkurrenter. 

Synes dog selve designet af dit logo kunne være bedre. Forstår ikke meningen med at du har delt dit logo op i to separate bokse. Det giver dit logo et uprofessionelt udtryk i mine øjne.

Kig på andre store virksomheder som bruger samme kraftige røde farve som dig, de har bogstaverne samlet, hvilket får det til at se en del bedre ud. Eksempelvis: Tryg.dk eller OK.dk 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)