Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Holland ? ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens, 

Jeg ville gerne høre om der er noget specielt man skal være opmærksom på i forhold til at have en webshops i Holland? Her tænker jeg betalingsløsninger og den slags? Noget bestemt de går meget op i i forhold til tryghed med at handle på min shop? 

F.eks ligesom med sverige, hvor KLARNA åbenbart er en nødvendighed? 

Nogen med erfaring eller viden, som kan svare på mit/mine spørgsmål? Smile

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have iDEAL som betalingsmetode i holland - ellers er der utrolig mange mennesker der ikke kan handle, fordi ufattelig mange ikke har et kreditkort (eller debit) som vi kender det i danmark, men derimod har et "pinpas", som på ingen måde virker på samme måde.

https://www.mollie.com/en/ kan du bruge som iDEAL gateway og de tager 0.29 euro i gebyr per transaktion (uanset størrelse af ordren).

Den hollandske version af e-mærket er https://www.thuiswinkel.org/

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak - Meget brugbart! Yes

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe IDEAL er gratis og kun tager de 0,29 i gebyr? Og ved du om det fungerer med magento? 

Tak på forhånd! 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, du kan med fordel tage kontakt til https://www.transip.eu/ de er i Holland og har styr på deres ting. Ved ikke lige om de kan hjælpe dig med dit spørgsmål, men et muligt sted at starte.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også i Holland ;) hvad ville TransIP skulle hjælpe med? Hjælpe folk med at starte op i Holland?

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 8. Jun 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lucas

Lidt gammel debat her, men tænkte det stadig kan være at du svarer :)

Ved du om det samme er gældende for offentlige organisationer som skoler, daginstitutioner, mv?
Bruger de også IDEAL når de skal købe fx kurser og efteruddannelse til deres personale?

Eller hvad er den mest almindelige betalingsmetode for offentlige institutioner?

På forhånd tak!
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasperstente:
Hej Lucas

Lidt gammel debat her, men tænkte det stadig kan være at du svarer :)

Ved du om det samme er gældende for offentlige organisationer som skoler, daginstitutioner, mv?
Bruger de også IDEAL når de skal købe fx kurser og efteruddannelse til deres personale?

Eller hvad er den mest almindelige betalingsmetode for offentlige institutioner?

På forhånd tak!

Skoler, daginstitutioner osv er bankoverførsel, kreditkort eller ideal er normalt for de fleste. Nogle ting kan kræve e-herkenning men er generelt kun få ting i regeringen der kræver det.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)