Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved et CVR?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg har et tøjmærke og tjener ikke over 50.000kr, men skal have et CVR nummer til jeg kan oprette betalingssystemer på webshoppen. Hvad for fordele og ulemper har et CVR nummer?
Når jeg opretter et CVR nummer online, skal man da bruge sit private nemid eller skal man bestille en ny?


På forhånd tak


Mvh Andreas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har lige nævnt en fordel - man kan få betalingsløsning til sin shop f.eks. Andre kunne være troværdighed mod kunder - og atter andre afhænge af hvad man stifter og hvilken risiko man har

Du lyder til en der vil stifte enten PMV (enkeltmands uden moms og under 50.000 kr oms per 12 mdr) eller alm enkeltmands med moms - og du kan stifte med din personlige nemID og tilgå langt de fleste ting med den også - men der kan være enkelte der vil have en virksomhedssignatur - SOm udgangspunkt kan du bruge din personlige indtil videre

Du kan læse mere mere - let læst og stiftelse, skat, moms og en masse andet i PMV og i enkeltmands i ebog eller paperback lige til formålet Personlig virksomhed http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælp😀

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)