Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES : Kurèr/Firmakørsel i hele landet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet vognmand med en kassebil. Jeg søger derfor noget kørsel gerne fast dog ikke krav. Jeg har før kørt for GLS samt Henrik Ejsing Duun. Jeg søger som sagt både dag og nat kørsel og i hele landet.

 MAX 6 paller !

Forsikringer :

 Jeg har alle lovpligtige forsikringer så dit gods altid er forsikret efter loven !!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre ud fra Aalborg og Kan laste max 1100 kg.

 

Jeg kan kontaktes på 30 30 37 97

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Transport:

 Jeg har alle lovpligtige forsikringer så dit gods altid er forsikret efter loven !!!

 

Er det forsikring i henhold til CMR-loven du omtaler?  Hvis det er tilfældet ydes der jo ikke mere erstatning end ca. 80 kr. pr/kg gods!  Dette er jo i langt de fleste tilfælde ikke en tilstrækkeligt dækning!!  

 

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ravn.

 

min forsikring dækker op til 300.000 kr. det er for hele bilen samt gods !!

 

med brand, tyveri eller færdselsuheld.

Jeg laver altid brev på hvilke ting jeg har i bilen hvor der skrives under ved læsning samt aflæsning.

håber du kunne bruge svarene eller er du velkommen igen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Friis

Du skriver jo lovpligtigt forsikring med hvad er det så for en forsikring? Er du sikker på at der ikke er en klasul i din forsikringspolice der begrænser dækningen på det gods du køre med?

 Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Alle fragtforsikringer er begrænset. Der findes ikke fragtforsikringer som dækker 100%. Afsenderen/ den som ejer godset skal selv have en forsikring på sine vare.

  

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op hvor er der mange kloge menesker i denne tråd

 

Der finden ingen forsikring der dækker 100% - nej den dækker ikke tab af efektionsværdi

Men varens værdi kan forsikres....

 

Det er rigtigt at de fleste kurere/vognmænd er dækket under NSAB 2000 betingelserne som yder erstatning efter vægt

(Dog aldrig støre erstatning en prisen på den kørte tur)

 

Efter min mening er den forsikring noget være pjat ....

 

Men man kan godt tegne forsikringer der dækker den faktiske værdi - Men det er et bredt emne at komme ind på

 

Men lad være med at hakke på den arme vognmand - I kan jo bare bede om en kopi at hans police så kan i selv se om i mener den dækker som den skal

Så smid i bare jeres kørsel efter ham - Det kan vel ikke være være end så mange andre....

 

Og undskyld den vredsne start på indlæget - Men vognmandsforsikringer er så indviklede at de fleste vognmænd har en asurendør der koster mellem 3 og 5000 kr om året udelukkende for at holde styr på begreberne osv

 

- Så hvis der sider nogen privatpersoner med de vise sten bedes i venligst kontakte mig HURTIGST MULIGT ....

 

Hilsen Vognmanden...

(...Der har forsikringer der dækker efter værdi - og ikke efter vægt)

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)