Hej Erik
Fin hjemmeside i har jer, fantastisk at se en omnichannel virksomhed som mener det alvorligt.
Her kommer nogle hurtige forbedringsforslag:
- Få kurven til at stå mere ud - Det at den ligger i den grønne bjælke slører i virkeligheden bare kurven.
- Overvej om i er tilfredse med jeres basketsize som den er i dag. Og test om jeres konvertering stiger, hvis i dirigerer kunden direkte i kurven når en vare bliver tilføjet.
- Udnyt at i er omnichannel - Overvej hvordan i højere grad I kan vise jeres butik. Ikke for at få kunden ned i butikken, men udelukkende for at skabe trust.
- Ang. menu, så ville jeg bruge mega menu, mest fordi den typisk skaber et bedre overblik og er nemmere at betjene for kunden.
- Hastigheden kunne godt bruge et nyk op, her ville jeg i højere grad benytte cache, og opgradere serveren.
- I mangler billeder, eller siden loader ikke billedet, på flere af jeres produkter. Ud over at det selvfølgelig ikke sælger produktet, så har det også en negativ indvirkning på jeres "trust" opbygning.
- Jeg ville som kunde være i tvivl om hvornår jeg fik min vare leveret, da jeg hverken kan se lagerstatus eller leveringstid på produktsiden.
- I checkout giver i to forsendelses muligheder, gratis levering og levering til adresse til 199.-. Hvor bliver den gratis levering så leveret til? Det er sikkert en fejl at den betalte levering vises ved køb over 299 kr., men i checkouten er det de små detaljer som gør den store forskel.
- "Gå til kassen" knappen ville jeg rykke "above the fold", den hover orange hvilket er fint, men når i har så meget andet grønt på siden, så ville jeg bytte om på farverne så den i stedet hover grøn. Husk at grøn ikke nødvendigvis er mere konverterende end en hvilken som helst anden farve. Så længe "køb og betal" kapperne bare står tydeligt ud på siden, så kunne rød i virkeligheden være lige så god.
Jeg håber at i kan bruge min gennemgang og forbedringsforslag.
Hvis i ønsker en mere dybdegående gennemgang, a/b test eller brugertests til at højne jeres konvertering, er i meget velkomne til at kontakte mig på 53571170 eller rf@onio.dk.
Med venlig hilsen
Rune Furbo