Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god gns. tid i Google Analytics?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og roder i Google Analytics for at undersøge, hvordan firmaets hjemmeside har performet i 2017 og hvad vi kan gøre bedre fremover.

I den forbindelse kom jeg til at tænke på, om der er nogen tommelfingerregl for, hvad der er en god Gns. tid på forskellige typer sider?

Jeg ved godt at der er forskel på hvad formålet er med siderne, at nogle sider gerne skal have en højere gns. tid end andre, men jeg har ikke kunnet finde nogen teorier om, hvilket tidsinterval man skal gå efter.

Fx er 20 sek. lang tid for en mellemside, som skal videredirigere den besøgende til det rette interesseområde.

Og er 1-1,5 min godt eller dårligt for en nyhedsside og sider som beskriver teknologier og produkter med både tekst, billeder og video?

Jeg håber nogen er stødt på eller selv har udviklet nogle teorier og tommelfingerregler, som jeg kan bruge til at konkludere ud fra.

Hilsen Birgitte

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Gns. Besøgstid er vigtigt, ja... :) Men nok ligeså vigtigt, hvis ikke vigtigere, er afvisningsprocenten? Denne skal for så vidt muligt gerne ligge under 40-35% :)

- Hvis du får det tal ned, så bør det også oftest resultere i højere gns. besøgstid...


Andreas

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svaret.

Jeg har kigget på afvisningsprocenten og fået godt indblik i hvor der kan laves forbedringer. det var egentlig bare for at få sidste lag på, at jeg gerne ville vide lidt om, hvor lang tid besøgende skal være på ens side, for at det betragtes som godt :)

/Birgitte

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

1-1,5 minut er godt. Der kan man nå at læse meget. Om de så forlader (bouncer) din side for meget, ja så er indholdet nok ikke godt nok, eller også leder du dem væk fra sitet på en måde.

Tiden på siden lyder helt fint. Er der en video på siden der er længere end den tid, så er det nok ikke helt godt nok. Så kan du overveje at skære videoen ned i tid, redigere dem lidt med nogle "kort" i youtube, eller lave budskabet bedre til målgruppen/de besøgende :) Men, tommelfingerregel, ja så vil jeg mene at den tid er ganske ok :)

God aften.

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Jacob.

Det lyder meget logisk, når det sættes op på den måde :) 

/Birgitte

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,


Har du eventuelt en hjemmeside vi må se? :) Måske der er småting her og der, som du ikke selv har tænkt over/bemærket, men som vi andre ville foreslå at du arbejdede lidt med? :)


Andreas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)