Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en IOS programmør til mit startup

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Overskriften siger det hele. Jeg har en ide, som er rigtig god. Ideen er bygget på en app som skal ændre den måde vi møder nye mennesker og befinder os i sociale rum. Appen har mulighed for viral effekt, da den er sjovere jo flere der bruger den (andbefaldninger)

Jeg vil ikke fortælle mere om hvad appen kan og navn (Jeg har været medlem af amino og læst nok opslag herinde til at regne ud at jeg får beskeden "fortæl nu hvad din ide er, ellers for du ingen svar" og jo det er ganske rigtigt. Men jeg føler ikke for at dele ideen i et åbent forum og det håber jeg accepteres)

Jeg søger derimod en ung IOS-udvikler i Aarhus området som vil med på denne rejse. Appen der skal udvikles har en 8-10 sidder og indeholder features som allerede findes. 

Hvad kan jeg tilbyde?

Prototypen er udviklet. Wireframes er lavet. Så der mangler bare en kode.

Jeg kan tilbyde et unikt koncept og en ide der kan blive rigtig stor. Jeg kan tilbyde unikke markedsføringskanaler der passer perfekt til lige netop dette produkt. Og så kan jeg tilbyde en benhård iværksætter som har prøvet det meste og kun stiller sig tilfreds med succes.

Kunne du tænke dig at høre mere, eller kender du en programmør som vil med på denne rejse? Så glæder jeg mig til at høre fra dig.

Rigtig god aften og tak for et godt forum :)

Venlig hilsen Marc

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)