Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify ekspert søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en person, som er god til Shopify. Jeg har en webshop, men har været nødt til at afskedige den medarbejder, som sad med det og skal nu selv ind i kampen om at lære det. Er der nogen, der kender nogen, som ville kunne assistere mig og lære mig op i mit eget system?

Jeg betaler selvfølgelig for det (hvis prisen er rimelig). Jeg bor i København, men er villig til at køre, hvis hjælpen befinder sig i en anden by.

Håber nogle kan hjælpe.

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over dit indlæg og hvis du ikke har fået løst problemstillingen, så vil jeg gerne hjælpe dig igang. Hvis du kontakter mig via webnoerd.dk og sender lidt konkret  info om hvad du behøver hjælp til, så skal vi nok assistere dig uden at du bliver flået økonomisk ;)

Ser frem til at høre fra dig, ha en dejlig søndag :)

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

VibeRandaz:

Hej

Jeg leder efter en person, som er god til Shopify. Jeg har en webshop, men har været nødt til at afskedige den medarbejder, som sad med det og skal nu selv ind i kampen om at lære det. Er der nogen, der kender nogen, som ville kunne assistere mig og lære mig op i mit eget system?

Jeg betaler selvfølgelig for det (hvis prisen er rimelig). Jeg bor i København, men er villig til at køre, hvis hjælpen befinder sig i en anden by.

Håber nogle kan hjælpe.

Du kan også forhøre dig i Facebook gruppen, hvor der er andre Shopify webshop ejere og Shopify eksperter:
https://www.facebook.com/groups/shopifydanmark/  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)