Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Displayannoncering/Displaynetværket

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en billedeannonce, som jeg ønsker at få vist på tyske hjemmesider, som fx der spiegel. Jeg har tilføjet 12 hjemmesider hvor jeg gerne vil "blive set", under kampagnens placeringer, men hvordan ved jeg med sikkerhed at min annonce bliver vist på de sider, altså om de overhovedet bruger Affiliate aftaler?

Det er en kampagne for en konference i Danmark, målrettet mod tyske forretningsfolk.. giver det overhovedet mening at gøre det på den måde? 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Larsen Digital Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tjekke om et site er på Display-netværket ved at:

1. Navigere til Display Planner i AdWords.
2. Klik på "Få beholdningsrelaterede oplysninger vedrørende din målretning".
3. Tilføj URL-adresser på de sites, du vil tjekke og submit.
4. Hvis cookies er sat og impressions er større end 0, så er sitet på Display-netværket.

Når du annoncerer på specifikke sites via Display-netværket målretter du annoncerne mod alle de besøgende og ikke kun forretningsfolk. Du vil med andre ord spilde budget på at vise annoncer til brugere, som ikke er i din målgruppe.

Et bedre alternativ med skarpere segmenteringsmuligheder er Facebook annoncering. Håber det kunne bruges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)