Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valg af bogholderi program. Dinero vs. e-conomic.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. 

Vi står lidt der hvor vi kigger på nyt regnskabsprogram
indtil videre har vi brugt dinero, men vi er kommet der til hvor vi skal udvide med mobilpay, FIK Kode, og et løn system. 

vi har tænkt på 

- Faktura layut. 
- bruger venlighold. 
- synlighed. 
- add ons. 
- bogføring
- pris vs. programmet. 

Håber der nogle der kan komme med lidt brugbart til os. 

Lothar
Havehjælp
SL Have entreprenør

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dinero er langt mere brugervenligt end e-conomic - medmindre i selvfølgelig har revisor på el. lign, der ikke går så højt op i dette. De understøtter også alt det du nævner så vidt jeg ved.. ☺️

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin.. Vi har pt dinero. og har altid brugte det. 

det der er i det. er vores revisor skal til og side med bogførings dele. da vi nu skal til at kigge mere målrette mod profit ende at side hjemme flere gang om ugen og knokler på at lave regnskab. 

Vi skal endnu mere til og lave abonnement aftaler, med et eller andet safe pay system. 

Chanie.:

Ja det er også et jeg har lad mig fortælle...  jge har også fået fortalt der er nogle flere muligheder i e-conimic. på faktura layout, ect. 

go onsdag til alle  

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville også anbefale Dinero. Bruger det selv og er rigtig glad for det. Jeg tror Dinero er et af de regnskabsprogrammer, som udover at være bruger venlige, også er et hit, da den kan integreres med mange andre apps, samt har de mest basiske man skal bruge.

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet Erik Damgaards nye regnskabsprogram i skyen Uniconta? Vi har valgt at tage systemet ind i vores portefølje, da det er en rigtig god løsning i skyen. Prisen er fra 99,- pr. måned.

Prøv eventuelt en gratis demo i 30 dage: Gratis demo

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicklas:

Har du overvejet Erik Damgaards nye regnskabsprogram i skyen Uniconta? Vi har valgt at tage systemet ind i vores portefølje, da det er en rigtig god løsning i skyen. Prisen er fra 99,- pr. måned.

Prøv eventuelt en gratis demo i 30 dage: Gratis demo

Jeg må indrømme at jeg er virkelig træt af at hver gang der en tråd om ERP så er der en forhandler af Uniconta der skriver - Erik Damgård..... Har du overvejet..... 30 dage demo.....

I en anden tråd spurgte jeg til systemer, og der var to der retteligt anbefalede Uniconta som en fornuftig løsning, og jeg havde ellers besluttet mig for at det nok var opreklameret - og det er dem måske også.

Der var dog mere information om at du rent faktisk har en reel lagerstyring med styklister/batchstyring, som er helt unikt i dette prissegment (Ekstra moduler). Hvis du vil køre nogen form for lagerstyring så er det et kæmpe aktiv at du får trukket de rigtige ting på lageret.

Umiddelbart ser det ellers ud til at Dinero udvikles hurtigt og gør rigtig meget for brugevenligheden.

En ting jeg dog vil påpege meget kraftigt er at du er nødt til at vide at den bogholder/person der bruger systemet skal være god til systemet. Det er dyrt hvis betjeningsfejl giver jer regnskabsproblemer (dyre lærepenge for os på C5 Online som early adaptor).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)