Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pento vs. Gratisal lønsystem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ved at starte virksomhed og kunne i den sammenhæng godt tænke mig at høre, om der er nogen, som har erfaring med enten Pento eller Gratisal, som kan bidrage til at belyse, hvilket jeg bør vælge?

Lidt info:

* Min virksomhed er et IVS

* Jeg benytter Dinero (så integration imellem lønsystem og Dinero er et krav)

* Jeg er eneste ansatte (konsulent)

* Prisen for lønsystemet uvæsentlig (begge systemer er acceptabelt prissat)

Begge virksomheder (Pento/Gratisal) er forholdsvis unge virksomheder, hvilket jo kan skabe nogen usikkerhed - jeg vil gerne læne mig op af systemer, som også er i markedet om 5+ år, men lad mig høre, hvad i har af FAKTISKE erfaringer - helst egen erfaring, men har du nogen i dit netværk, som har brugt ét af systemerne, så går det også an :)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

I dit tilfælde ville jeg dog ikke være så nervøs i relation til det valgte system lukker ned, da det er relativt nemt at foretage lønsystemskift, når det ikke involverer en masse ansatte. 

Da Gratisal og de andre lønsystemer ikke får dine penge ind over deres konti, så ligger den primære risiko i den tid du måske kommer til at spilde ved endnu et system skift.

Jeg forstår helt klart din tilgang til at vurdere dine leverandører kritisk, og det er rigtig sundt. 

Jeg vil lade andre vurdere om de bedst kan lide det ene eller det andet system, men jeg kan informere at der i Gratisal er +2.000 virksomheder på systemet. Den største er over 1.000 ansatte, men de fleste er pt. mindre virksomheder som dig med 1-5 ansatte.

Du får rigtig meget lønsystemfunktionalitet og helt sikkert også mere end du har behov for lige nu. Det kan både være positivt og negativt. 

Når det gælder priserne, så anbefaler vi en virksomhed som din, vores løsning til 5,90 kr. med fri mail og chat support. Hos Pento vil prisen være 149 kr. men inkl. fri telefonsupport. Den koster dog 12,50 per min hos Gratisal.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)