Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab, løn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Runel IVS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Håber der er nogen der kan komme med et par gode råd.

Jeg har startet virksomhed for et lille år siden (IVS enkeltmands) Jeg har så udbetalt løn til mig selv 2-3 gange, og ikke fået lavet lønsedler. Desuden har jeg heller ikke fået det hele indberettet til skat. Alt er gået meget hurtigt, og regnskabet blev skubbet lidt bagud. Dumt, ja.

Jeg bruger danløn og dinero.

Nu skal der så snart laves selvangivelse og årsrapport, og jeg mangler at få lønseddler og inberetninger til skat til at stemme.

Problemet er at det er lidt noget rod nu, og svært at danne et overblik.

Vil det give mening at få en revisor til at ordne det? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det er, hvad der kan ske. Har du spurgt hos Danløn? Man skulle tro, at de har oplevet det før og har en løsning. Hvis du efterfølgende har en udfordring i at få det til at stemme i dit regnskab, kan du få en bogholder til at afstemme det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu i mine øjne ikke "hvad der kan ske" . Det er klart farligt i et IVS at tage løn uden at indberette skat - for at være helt præcis, HVIS skat kommer til at vide det, så skal du både betale fuld skat af beløbet OG betale det tilbage da det er ulovligt aktionærlån.


Ja - jeg synes du skal finde en revisor eller anden økonomikynding -  der vil se på at få lavet skatteindberetning for 2017 lønnen aldeles omgående, for det er ikke helt lige til her inde Marts og ja- jeg synes det haster for at undgå du pludseligt står med en tossedum udgift
Test evt at finde en hurtigt ved at kontakte www.agera.dk evt få lidt telefonnumre 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Runel IVS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jørgen, nej jeg har ikke lige hørt danløn ad.. Kunne også være en mulighed. Jeg vil dog ikke have noget imod at betale en bogholder for at ordne det.. Det omhandler måske 3-4 lønperioder, hvor der mangler lønsedler, og hvor en af dem er forkert.

Tænker også det vil være godt at få ordnet inden årsregnskab, men jeg synes jeg sejler lidt rundt i det nu, så en bogholder er måske løsningen.

Tilmeldt 11. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Runel IVS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OK tak john, super hjælp :) Jeg får fat i en der kan ordne det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)