Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligt ejet Mindre Virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere kørt min forretning som privat person uden CVR nr, også har jeg tastet den forventede indtjening ind i min forskudsopgørelse, og derved har skat trukket af mit fradrag. Nu har jeg oprettet et Personligt ejet Mindre Virksomhed..
Men, nu vil jeg gerne at det ikke længere trækkes fra mit fradrag, så spørgsmålet er, hvordan gør jer det? 

Jeg ønsker ikke et eller andet meget tekniske svar at jeg selvfølgelig bare skal gøre sådan og sådan, men meget gerne skåret ud i pap, om hvor jeg skal indtaste mit forventede overskud. ;-) 

Der udover vil jeg høre hvordan det forgår når jeg skal trække ting fra i firmaet, hvordan fungere det helt præcis? Jeg har næsten lige købt et nyt objektiv til 11.000 kr på en engelsk hjemmeside, er det noget jeg kan trække fra? ( hvordan ) 
Og når jeg trække noget fra, betyder det så fx at jeg ikke skal betale skat af de 11.000 kr ? 

Ligeledes med kørsel er jeg i tvivl om hvordan man trækker det fra, og hvornår man kan trække det fra, skal man køre over x antal km før man må ? 
Må man max trække x antal km fra ? 
Hvornår skal man trække km og udgifter fra & hvor ? 

Det var en del spørgsmål, for nogen er de sikkert simple, men jeg har ledt længe efter svar nu. ;-) 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)