Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal udvide/udgivet min shop på svensk, jeg har tidligere haft en Woocommerce med WPML som aflivet mit domæne totalt grundet shoppen kørte ekstrem langsomt og udbyderen jeg havde kunne ikke løse problematikken.

det trak tænder at have shoppen kørene derfor blev den deaktiveret, jeg har en backup af wpml shoppen med både dansk og svensk på inkl alle produkter der er oversat.

nogen der ved om det er muligt bare at smide den samme shop op på det svenske domæne og fjerne det danske indhold og så køre shoppe på svensk ?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen ved WPML er jo at du kan automatisere det hele.

Men du kan jo sagtens lave en klon af en DK side og så bare oversætte til svensk

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at jeg kørte i 1år med wpml, med 3 sprog og serveren jeg var på selvom der blev betalt for ekstra power, var loadtiden oppe på mod 12-14 sek på forsiden også det sammen galt når man klikket sig videre til et produkt side gik der igen 5-6 sek..

Jeg har valgt at skille de forskellige sprog sider ad og har en loadtid på 1,7 sek idag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)