Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med Iværksætter drøm søges indenfor programmering/App

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du selv programmere ?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Uptimester.

Du må skrive, hvad du selv har af kompetencer, om du har finansiering osv.

Hvilke andele eller løn kan du tilbyde til den/de der skal udvikle det?

Jeg er klart at kategorisere som en "tung" udvikler, men kan ikke helt gennemskue hvad du vil lave og hvad du tilbyder....

Mvh Martin Lütken

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikler her... og er helt enig med uptimemester

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uptimester,

Tak for dit input. 

Som jeg skriver i mit svar til et af de andre indlæg, røber jeg en smule af min ide, Men som jeg gør klart i mit oplæg vil jeg ikke røbe for meget, da jeg søger en seriøs partner, Hvis man mener man er interessant skal man blot skrive en mail til mig med de kompetencer man nu har , så skal jeg nok give en kop kaffe også tage resten derfra.

Mange henvender sig og det føre ikke til andet en hist og pist spørgsmål, dem ser jeg desværre ikke som seriøse og dem vil jeg helst undgå, både for at spare min egen og deres tid. Derfor jeg gør det klart flere gange at man endelig skal kontakte mig hvis man finder det interessant via mail med ens egne uddannelseskompetencer. 

Jeg er selv Ingeniøruddannet og kan derfor byde ind med mange ting. men meget enkelt så det langt mere professionelt at mødes over en kop kaffe istedet for at dele en forretnings plan over nettet. Det burde man iøvrigt vide som professionel. 

Jeg søger en partner, jeg søger ikke en medarbejder, Ergo bliver man begge medejer. 

Der er ingen grund til flere udviklere i starten, Dette kan ske længere henne i processen. Hvis man nu havde læst opslaget korrekt og forstået dette havde man kunne læse i oplaget at jeg på nuværende tidspunkt kun er i idéfasen derfor kan ideen stadig pyntes på samt gøres bedre. Dog ville man med en seriøs tilgang have skrevet en mail med ens kompetencer samt bedt om et møde. Til mødes vil alle detaljer blive diskuteret. 

Ellers tak for dit fine input. 

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Som mit opslag beskriver, så søger jeg en partner og ikke en medarbejder, derfor tilbyder jeg intet i løn, Det er en Idé som skal videreudvikles som kan føre til noget. dette står klart og tydeligt beskrevet i opslaget. 

Jeg er selv Ingeniøruddannet og søger en partner som selv har en relevant uddannelse. Jeg mindes at jeg skrev til dig tidligere at du meget gerne måtte sende mig en mail hvis du nu var seriøs og ville have et mere detaljeret oplæg under et møde. 

Tilmeldt 24. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften hr.
Jeg er selv ide udvikler og forretningsmand.
Jeg har en ingeniør med speciale i programering her i dk på mit team ellers har jeg udviklere i polen billigt men stadigvæk kvalitet.
Det lyder interessant for mig det du skriver.
Mvh Morten Thygesen
42410820

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit svar.

Jeg kontakter dig imorgen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)