Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Norsk ordre

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Poursorkhi :

De portoer jeg har siddet med har ikk moms. Dof har fragten moms, til tider, på

Jeg har ingen anelse om hvilke du har siddet med _ men du kan trygt tro at der er moms på alm porto til quickbreve fra PostNord - også selv om du ikke har siddet med dem  https://anettesand.dk/2016/porto-med-moms/ 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Quickbreve er der ganske rigtigt moms på, men man kan kun sende Quickbreve til modtagere i DK
Til udenlandske modtagere er det ganske almindelige breve hvor der ikke er moms på

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vidste jeg så ikke til gengæld (siger lidt sig selv i virkeligheden momsmæssigt - men mit svar var mere møntet på det generelle om, at der ikke er moms på porto - for det er der) - så alle breve til udlandet sker så også efter alm meget langsom post og eller behandles de i det mindste på samme måde som quickbreve - ved du det?
og så er det lidt underligt at PostNord prislisten - til udlandet siger _ A breve   med Frankeringsmærker _ som jo er med moms ? Jeg har da personligt altid købt alm frankeringsmærke = svarende til quickbrev når jeg har sendt til familie i Sverige og Norge - så jeg har da helt givet betalt moms?
Deres prisliste siger jo også 27 kr for quickbrev - og helt samme 27 kr for brev til udlandet under 100 g - så sjovt sammenfald? 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)