Det er simpelthen noget sludder. Inden man kommenterer, bør man sikre, at man ved lidt om det, som man skriver om - og det gør du tydeligvis ikke. En hjemmeside kan sagtens spille max. i forhold til brugerne, selvom SEO er mangelfuld/dårlig. F.eks. har relevante backlinks stor betydning for SEO, men de har absolut intet med brugernes oplevelser på siden at gøre. |
Linda Bøg:Jeg vil ANBEFALE, man får sit SEO til at spille før man lokker kunderne ind på sit site. Og selvfølgelig får enhver da kigget på sit SEO inden man overhovedet offentliggør sit site - man skal gøre det ordentligt fra start af - be om!
Har du først lokket kunderne ind og dit site ikke spiller, så smutter kunderne igen. Kan de ikke finde ud af fx at navigerer rundt og finde det de har brug for, så swiper de videre.
AdWords er “bare” den nemme, betalte udvej. Dét er ikke optimalt i min optik. Du skal hele tiden holde øje med AdWords. Optimerer du dit SEO korrekt er holdbarheden langt længere.
Beklager ordkløveriet, men man kan da sagtens have et godt, velfungerende og konverteringsoptimeret website, uden det er lagt kræfter i SEO. Er man f.eks. i et håbløst konkurrencepræget marked kan det være en umulig kamp at komme på side 1, hvorfor pengene kan være bedre anvendt på AdWords.