Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg webshops med på min idé

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg er i gang med at udvikle siden https://buytogether.dk hvor vi samler gode tilbud fra webshops på populære produkter - i modsætning til visse andre dealsites, hvor det lidt ligner restlageret, der er sat til salg.

Måden vi vil sikre os de populære produkter er ved FØRST at frigive det gode tilbud, hvis 5 eller flere comitter sig til dette tilbud. Derfor risikerer webshoppen ikke at sælge 1 vare til lav pris, men får i stedet sikret sig 5 salg uden selv at skulle ud og markedsføre sig. Dette kan give større kendskab til denne webshop og gavne dem i fremtiden.

Vi søger webshops, der gerne vil være med og her er mit spørgsmål til jer: Hvordan er den bedste måde at få shopejerne om bord - hvor burde jeg lede, eller kender du evt en, der kunne være interesseret?

(Er godt klar over at der findes mange dealsites, og at konceptet ikke er fuldkommen unikt, så undgå venligst negative kommentarer, som jeg ikke kan bruge - søger hjælp - ikke negativitet :=)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det lyder som en god ide…

I kunne fx kalde det en slags andels indkøb / fælleskøb, noget som differentierer jer fra alle de andre-

Bare en tanke..


Hvordan vil i tiltrække besøgende til jeres ( dealsite )

hvad er jeres plan?

Det er for mig en vigtigt faktor, før jeg overhoved, ville vælge at bruge tid på noget, som  webshop ejer.

Hvordan vil i hjælpe en webshop ejer med, at gøre det nemt for ham/hende at få udbredt kendskabet til deres webshop?

Så jeg ville have brug for en guide, som fortæller hvordan jeg får noget ud af det i tilbyder.

 

Det kunne være - hvad i gør

Det kunne være  - hvad jeg skal gøre…

 

God arbejslyst

 

René



Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Tak for din feedback - god idé med at kalde det noget andet end dealsite - måske "deleøkonomisk platform" :D

Jeg kan 100% sætte mig ind i dine pointer - så igen: Tak for dit svar :) Du er velkommen til at sende mig en privatbesked, hvis du finder det interessant: Kan se at du hjælper nye webshopejere i gang - det kunne måske være interessant for dem at blive kickstartet mht. salg på mit site? 

Vi kan måske hjælpe hinanden - til gengæld kunne jeg måske give nogle gratis links til dig, da jeg har nogle stærke sites :)

Du er i hvert fald velkommen til at skrive :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Jeg har lige skrevet til dig...

God arbejdslyst

René

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

At få webshops med på den er vel det nemmeste. Er ret sikker på alle vil give god rabat hvis du ringer og vil købe 500 af en enkelt ting.

Fokuser på hvor du finder de 500 personer som du kan sælge det til.

daniella

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det siger jeg jo overhovedet heller ikke? Jeg vil ikke købe noget af dem?

Jeg skriver jo netop, at 5 personer køber af dem - ved ikke hvor du får 500 fra :D

Men tak for din kommentar - ikke desto mindre :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som webshop ejer, vil jeg naturligvis gerne vide, hvad det koster mig? Altså udover tilbuddet til kunden? Skal du også have en "bid af kagen" og i så fald, er der tale om 5-10-15% eller mere? fast pris?

Skal jeg smide et tilbud på siden og bruge tid på det, jamen hvad er dine kanaler så? Hvordan sikre du, at lige præcis mine tilbud, rammer min kundegruppe?

Sådanne ting vil jeg som webshop ejer, gerne vide mere om. Så jeg kan vurdere om der hold i ideen, eller om det er varm øregas :) 

Vh

Pete45

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)